تور دبی با شرایط استثنایی برای شما

تور دبی با شرایط استثنایی برای شما

تور دبی

با شرایط استثنایی برای شما

یکی از مهمترین کشورهایی که همه ساله تعداد زیاید از ایرانی ها به انجا سفر می کنند کشور امارات و شهر دبی می باشد.تور دبی همیشه رد ایران از جذابیت های بالایی برخوردار بوده و می توان گفت جز یکی از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی به شمار می رود.شما نیز اگر علاقه مند هستید به کشور امارات سفری داشته باشید  و زا دیدنی های این کشور از نزدیک بازدید نمایید پیشنهاد می کنیم توسط مجموعه ایر توریست اقدام به تهیه یک تور دبی برای خود نمایید . ما سعی نموده ایم تا با بالاترین کیفت ممکن شرایط سفر را برایتان مهیا نماییم.در زیر اطلاعات کاملی در مورد این کشور و مراکز خرید و دیدنی های آن برای شما علاقه مندان قرار داده ایم .

هتل میراژ امارات:
یکی از هتل های تور گردشگری امارات که دارای خدمات خوبی بوده که یکی از بهترین هتل های خاورمیانه محسوب شده که دارای چند رستوران مجهز است که با توجه به قیمتی و کیفیت آن رستوران نینا معروفیت بیشتری داشته . فضای سبز مجهز برای بازی کودکان فراهم شده که در باغ به همراه کلوپ بازی و همچنین استخر و ساحل اختصاصی یکی دیگر از ویژگی های این هتل در تور دبی امارات  است.

هتل دلمون امارات:
یکی از معروف ترین هتل های کشور امارات واقع در شهر دبی هتل delmonاست که با با هزینه ای مناسب میتوان در آن اقامت گرفت . یکی از مراکز خرید و تجاری شهر به نام al ghuraدر کنار این هتل بنا شده .همچنین فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۵ کیلومتر است . نزدیکی این هتل به آبنمای شهر دبی طبیعتی لذت بخش را برای مسافران و گردشگران و همینطور کارکنان این مکان بوجود آورد تا هم در آن به گشت و گذار بپردازند و هم به خرید بپردازند. متروی Al Riqaو برج ساعت دبی در کنار این هتل یکی از ویژگی های عالی این هتل محسوب شده.
برای رفتن به ساحل سرویس رایگان داده شده تابه راحتی مسافران به ساحل و مراکز تجاری و مراکز خرید بروند. در اکثریت مواقع در مراکز خرید نمایشگاهی برای رفاه حال مسافران برپاشده . برای رفت و آمد به فرودگاه از ترانسفر رایگان استفاده شده .
در این رستورانی با غذاهای عربی، فیلیپینی و ایرانی با سرو کردن انواع خوراک های متنوع است
* هتل city seasons hotel امارات:
در مرکز پایتخت کشور امارات هتل سیتی سیزن واقع است که در مجاور آب نمای معروف تور دبی ساخته شده .هتلی با ۸۰ سوئیت و اتاق مجلل و به طور کامل و مبله با امکانات رفاهی کامل تشکیل شده که با نزدیکی مراکز تجاری وخرید مسافران میتوانند با ۵ دقیقه به مرکز معروف تجاری واقع در مرکز شهر برسند و به خرید بپردازند و کلیه ی جاذبه های دیگر شهر را ببینند.
این هتل مجهز به یک رستوران ویژه غذاهای تایلندی است که میتوانند شب هایی رویایی در کنار عزیزانشان سپری کنند. کافی شاپ مخصوص غذاهای سبک در کنار آن واقع شده و همچنین فاصله فرودگاه تا هتل سیتی ده دقیقه می باشد.


هتل city star کشور امارات:
هتل سیتی استار واقع در مرکز شهر و نزدیک اماکن تجاری تور دبی واقع شده. نزدیکی این هتل به فرودگاه یکی از مزیت های فوق العاده آن است که با استفاده از سرویس ترانسفر میتوانند به راحتی در فرودگاه واقع شوند. موقعیت مناسبی که این هتل با مراکز خرید و تفریحی شهر داشته به طوریکه کلیه ی رفاهیات مسافرین و گردشگران فراهم آورده . پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته با رفاهیات کامل و استاندارد جهانی در آن رعایت شده.لوازم خواب و سرویس حمام و ملزومات گردشگران به طور کامل مهیاست و درب اتاق ها به قفل الکترونیکی مجهز و قابل استفاده است . هزینه ای که پرداخت میشود مختص به اتاق است و صبحانه ای در بهترین تریا با تنوع بالا سرویس شده. این هتل مجهز به ۴ تریا و رستوران مجهز است . یکی دیگر از مکان های قابل استفاده در این هتل دارا بودن باشگاه است که برای کلیه مسافران قابل استفاده بوده.

هتل برج العرب :
یکی از مدرن ترین و گرانترین و مجهزترین هتل های دنیا بوده . اکثر هتل های گردشگری امارات به این هتل مشرف هستند .هتل برج العرب یکی از نمادهای مدرن در امارات است.
باید ذکر کرد هرکدام از به اصطلاح اتاق های این هتل مجلل یک خانه به حساب می آیند چون هم وسعت وبزرگی دارند و هم مجهز به کلیه ی وسایل و ملزومات بوده که به سبک خاصی معماری وطراحی شدند. اکثریت مهمانان و مسافران این هتل از افراد ثروتمندو اشراف هستند. بعد از رزرو کردن در این هتل یک ماشین لیموزین برای شما حاضر شده تا به راحتی با آن به گردش بروید.
اتاق های این هتل شامل ۲۰۲ عدد بوده که در برج العرب ۲۸ طبقه ای جای گرفته اند. هتل برج العرب شامل ۶ رستوران مجلل به همراه رستوران دریایی بسیار زیبا و معروف است.
یکی از ویژگی های خاص این هتل از نظر جاذبه برای تور گردشگری امارات حضور ستارگان و بازیگران سیمپنمای هالیوودی است . فضای رستوران به دلیل تجملی بودن بیشتر برای زوج های جوان مناسب است .با داشتن ساحخل اختصاصی و کنفرانس های کاری و سالن ورزشی و پارکینگ و … اتز امکانات این هتل زیبا و مدرن است.

رستوران انار ایرانی:
یکی از رستوران های شهر دبی برای افرادی که با تورگردشگری امارات به تور دبی می آیند که بسیاری از آنها ایرانی ها هستند که با استقبال زیادی به این رستوران سنتی و قشنگ امده . این رستوران به برج العرب یکی از چشم انداز های زیبای دبی و همینطور برج هادی در دید قرار دارد. غذاهای این رستوران یکی از لذیذترین و متنوع ترین غذاهای ایرانی و عربی را در خاورمیانه دارد.

رستوران ایرانی زیتون:
یکی دیگر از زستوران های ایرانی با محیطی شیک و بزرگ و زیبا به همراه دکور طراحی شده ی زیبا و میز و صندلی های مدرن برای گردشگرانی که به کشور امارات می آیند فراهم شده. این رستوران ایرانی یکی از بهترین رستوران ها را دارد.

رستوران گلستان:
این رستوران دارای غذاهای فوق العاده در مکانی خاص و زیبا سرو شده . یکی از ویژگی های این رستوران که به موفقیت آن افزوده است درست کردن خوراک های ایرانی است که آنرا به محیطی اصیل و مناسب تبدیل کرده

رستوران pier chick
این رستوران برای گردشگرانی که به دنبال مکانی رویایی و رمانتیک هستند مناسبت داشته. در این رستوران شیک و مدرن عذاهای لذیذی را سرو کرده که آن را به یکی از بهترین و رویائی ترین رستوران های تور گردشگری امارات تبدیل کرده .منظره ی چشم نواز این رستوران دیدن برج العرب است که در حین غذاخوردن از آن لذت میبرند.

ویژگی های رستوران های تور گردشگری امارات:
در دبی واقع در کشور امارات به دلیل گردشگران و مسافران دارای رستوران های بسیار متنوعی هستندو بیشتر رستوران ها در هتل ها واقع هستند و برخی دیگر از آن ها در خیابان ها قرار گرفته اند که غذاهای لذیذ به سبک ایتالیایی، مکزیکی، کشورهای خاورمیانه و مدیترانه و حتی ژاپنی را میتوان یافت.اکثریت این رستوران ها از ۶ غروب آماده ی پذیرایی از مهمانان و مسافران بوده و در تمام طول هفته فعالیت داشته.

رستوران شبستان:
بهترین رستورانی که ایرانی بوده شبستان است . این رستوران با سرو کردن دسرها و بستنی، فالوده با زعفران و گلاب همچنین غذاهایی همچون چلوکباب با ماست خانگی و نان داغ تازه و پیش غذاهای به یادماندنی خاطره ای به گردشگران داده.

از رستوران های ایرانی که برای تور گردشگری امارات در تور دبی هستند میتوان به اسامی زیر اشاره کرد:
رستوران البرز، رستوران دریا، رستوران ایران زمین، رستوران آشپزخانه پارسی ایرانی، رستوران گلستان، رستوران حاتم، رستوران سربند، رستوران شهرزاد، رستوران آبشار
رستوران صدف:
با وارد شدن در این رستوران میتوان فضایی سنتی را با مهمان نوازی به سبک ایرانی دید که بسیار لذت بخش بوده با صمیمتی که در کارکنان و خدمات واقع در آن میتوان دریافت.
در اکثر رستوران های دبی به دلیل ویژگی های مشابهی که بین غذاهای ایرانی و لبنانی و بی نیست بیشتر غذاهای ایرانی و لبنانی سرو شده ولی در رستوران های بزرگ غذاهای کشورهای دیگر برای افرادی که از تور گردشگری می آیند صرف میشود.

در دبی تنوع زیادی در رستوران هایش وجود دارد که با تمامی سلیقه ها مطابقت دارند. از ویژگی های این رستوران ها واقع شدن زیر نور ماه در شب در کنار ساحلی زیبا با منظره ای دلنواز که همراه با سفارش دادن غذای مورد نظر به خوردن در این محیط زیبا پرداخته.

رستوران pierchic
این رستوران واقع در خلیجی لاجوردی است که در فضایی رمانتیک و بدون سروصدا به عنوان یکی از بهترین رستوران های دریایی درتور دبی شناخته میشود.

رستورانEauzone
رستورانی با غذاهای آسیایی با فضایی مدرنو فوق العاده زیبا درون استخری از آب زلال با مسیری پیچ در پیچ برای رسیدن به درب قبل از ورود به زیبایی آن افزوده است و خاطره ای زیبا را در ذهن مسافران می نگارد.

از ویژگی های رستوران هایی که برای تور گردشگری امارات فعالیت میکنند کیفیت بالای آنها در غذا درست کردن و خدماتی که ارائه میکنند بوده تا بتوانند آن را با غذاهای بین المللی برای جذب توریست ها مورد توجه قرار دهند.

چشمه رستوران لبنانی
رستوران کلاسیک با بهترین طراحی دکوراسیون در دبی واقع شده که از غذاهای لبنانی سرو شده . تعداد بیشماری از غذاهای لبنانی معروف را به انتخاب با طعم و مزه های انتخابی برای مهمانان فراهم آورده. این رستوران برای گردشگران دارای دکور مدرن بوده.

مراکز خرید تور دبی و امارت:
دبی که مرکز امارت محسوب می شود و به عنوان شهر تجاری کل دنیا معرفی شده است هر چقدر هم بخوای در آن گشت و گذار کنی برای خرید هنوز هم وقت کم می آوری و از از صبح تا نصفه های شب در این شهر از امارت می توان خرید کرد و کسانی که رابطه ی خوبی با خرید دارند و به دنبال بهترین و مناسب ترین لباس و لوازم آرایش وبهداشتی، لوازم خانگی و طلا و مواد خوراکی و لوازم ورزشی و لوازم دیگر در این کشور و به خصوص دبی پیدا می شود .دبی را از نظر اقتصادی در حد بالایی دانسته اند ،زیرا بسیاری از کارهای تجاری خاورمیانه در این شهر انجام می شود و حتی ایران برای به صرفه بودن اجناس خود را از دبی می خرد که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب است از تمام کشورهای دنیا اغلب دیده شده که به آنجا می آیند هم در راه کسب در آمد و تجارت موفق باشند و برای خرید مناسب است .
از مراکز خرید دبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱-تور دبی مال:شناخته شده ترین و بزرگترین و بهترین مرکز خرید دنیا محسوب می شود این مکان روزانه شاهد تعداد زیادی مشتری می باشد که از زیور آلات گرفته تا مواد خوراکی و غذایی در این بازار یافت می شود که دارای یک پیست اسکی می باشد و یک آکواریوم زیبا که از میان آن عبور می کنید در آن تونلی تعبیه شده است که در اکواریوم کوسه ماهی نهنگ و دلفین و تمام موجودات دریایی یافت می شود .در این مکان از امارت آنقدر جاذبه ی گردشگری و توریستی و خرید دارد که هیچگاه گردشگران عزیز از سفر به این خطه خسته نمی شوند و در این بازار از برند های معروف ؛ورساچ-گوچی-بربری-دولچه –گابانا-لیو ویتوان –شنل-دیور . دیگر مارکه ها یو برند های معروف در این کشور یافت که می شود که به طور رسمی یکی از قوی ترین شعبه های این مارکها می باشد و این کشور و خرید در آن از کارهای مهم مارک بازان می باشد و کسانی که دوست دارند همواره از لوازم مارک اسفاده کنند و یا لباس های کارک می پوشند یکی از جاهای مطمئن برای خرید این گونه افراد می باشد و مطمئناً از خرید در این مرکز خسته نمی شوند.
مرکز خرید ابن بطوطه:
یکی از مراکز مهم خرید در امارت و به عبارتی تور دبی “مرکز ابن بطوطه ” می باشد که در این مکان شش تیمچه وجود دارد که اصلی می باشد که سبک و شیوه ی معماری آن را ابن بطوطه از گشت و سفر در کشورهای عربی آن را به دست آورده است که وی یک جغرافی دان و جهانگرد است که هر کدام از این تیمچه ها دارای نوعی از محصولات می باشد که از جمله ی آن می توان به از غذا های لذیذ ی که در آنجا وجود دارد لذت برد که از کشورهای مختلف چینی و هندی می باشد.و در این مرکز خرید برای گردشگران عزیز جاذبه های تفریحی زیادی نیز دارد به خصوص برای کودکان جای مناسبی برای تفزیح هست و از آنجا ماندن هیچوقت شما خسته نمیشوید و در سفر به گردشگران رفتن به این مکان را توصیه می کنیم که به آن کید سیتی می گویند.


مرکز خرید امارت:
در این مرکز خرید که شعبه هایی از۵۶۰ برند جهانی می باشد. که شعبه هایی از هایپر مارکت کارفور ،فروشگاه های لباس طراحان مد و زیبایی،لوازم ورزشی و الکترونیک و خانگی در آن می باشد که اگر وارد آن شدید که باید چندین ساعت در آن گشت و گذار کنید و برای آن وقت بگذارید .که دارای سالن های تفریحی و هتل می باشد از جمله سالن بولینگ و سینما و پیست اسکی می باشد.
دیره سیتی سنتر:
که دارای معماری زیبا و شکیلی در این کشور دارد که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود می کند.
دبی مارینا مال:
در این مکان عده ی زیادی برای بخاطر نزدیک بودن به دریا و ساحل زیبا در کنار بار فروشی و قهوه سرا های شکیل دارای فضای زیبایی می باشد که گردشگران زیادی را به سمت تور دبی یا کشور امارت جذب می کند.
مرکز خرید میر دف:
در این مرکز خرید از کشور امارت که کمی از مرکز شهر دور است و برای کسانی که می خواهند در جای خلوت و با خیال مطمئن خرید کنند بهتر است به دیدن و خرید در این فروشگاه بیایند.
دبی فستیوال سیتی:
که به آن شهری در شهری دیگر می گویند که در آن همه چیز یافت می شود چه از کار ،تحصیل و زندگی و اوقات فراغت و سرگرمی برای چرخیدن و گشتن در این مکان مناسب است.و دیگر بازار های در دبی و امارت.

 

 

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

تور ایتالیا – تور فرانسه – تور اسپانیا – تور تایلند – تور پاتایا – تور آنتالیا – تور استانبول – تور بدروم – تور کوش آداسی – تور مالزی –تور قبرس – تور دبی – تور اروپا – تور گردشگری – تور کیش




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: