تور آنتالیا با امکانات بی نظیر

تور آنتالیا با امکانات بی نظیر

تور آنتالیا

با امکانات بی نظیر

درباره آنتالیا چه می دانید ؟

 

اگر قصد سفر به کشور ترکیه رادارید باید خود را منتظر زیبای های بی حد و حصر این سرزمین منحصر به فرد کنید. کشوری که دارای طبیعیت خاص و موقعیت جغرافیایی بی نظیری است. مهمترین مناطق توریستی ترکیه عبارتند از آنتالیا و آنکارا و استانبول و مارماریس و کوش اداسی و ازمیر.در این بخش درباره تور آنتالیا و علاقه مندان به این  شهر مطالبی جالب را بیان خواهیم کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.ایرانیان همه ساله و در طول ماه های مختلف معمولا به سمت ترکیه سفر می کنند و جالاب است بدانید که مقصد بیشتر انها آنتالیا است. قیمت تور آنتالیا نسبت به سایر تورهای خارجی مناسب و مقرون به صرفه است و جاذبه های گردشگری فراوانی نیز در آنجا یافت می شود.پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید تا حداکثر تخفیف شامل حالتان شود حتما از تور لحظه آخری انتالیا استفاده نمایید.

خوب بر می گردیم به اصل موضوه که معرفی بیشتر این شهر به  شما عزیزان است.تور آنتالیا شهری که از یک طرف در حصار دریا بوده و از طرف دیگر دارای کوه های  پوشیده از درخت است و مناظری بسیار زیبا را پیده اورده است.سواحل زیبای دریای مدیترانه در ضلع جنوب غربی ترکیه  در واقع همان سواحل معروف آنتالیا است که همه ساله میلیون ها مسافر را به سمت خود جذب می کند.این شهر با توجه به تردد زیادی که در ان صورت می پذیرد یکی از مکان های ترانزیتی مهم محسوب شده و انواع حمل و نقل های مختلف در آن صورت می پذیرد.

برای شهروندان و مسافرین نیز از انواع وسایل حمل و نقل استفاده می شود . از جمله از اتوبوس و تاکسی و می نی بوش واگن های برقی و دلموش که به صو.رت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.اگر می خواهید از فرودگاه  آنتالیا به سمت شهر بروید باید  بدانید که تنها وسیله حمل و نقل برای شما تاکسی ها و ماشین های دربستی هستند.در این مسیر هیچ گونه اتوبوسی و یا وسیله عمومی تردد نمی کند .نرخ تاکسی های ترکیه نسبت به ایران چند برابر گران تر بوده و بادی حسابی مراقب هزینه های حمل و نقل خود باشید.اما اگر در شهر وارد شدید پیشنهاد می کنیم از اتوبوس استفاده نمایید .وسیله ای راحت و کم هزینه که شما را به هر کجای شهر که بخواهید منتقل می کند.

اگر می خواهید از سفر خود نهایت لذت را ببرید باید بدانید که یکی از مهم ترین ارکان ان انتخاب محل اقامتتان است. هتلی که انتخاب می کنید بسیار در میزان کیفیت سفر شما تاثیر گذار است.تقریبا بسیاری از هتل های آنتالیا خدمات خود را به صورت کامل  ارائه می دهند و در این بین هتل های ۵ ستاره این کار را با کیفیت بالاتری انجام می دهند.در مورد مواد غذایی که بیشتر در این شهر مصرف می شود می توان  غذاهای ترکی معروفی را یافت که جز خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ترکیه هستند.از غذاهای خاص و ویژه ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Sac kavurma (خوراک گوشت)، Tandir Kebab (کباب تنوری)، حلوا، Kolle (ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها)، و Tomato cive (خوراکی تهیه شده از گندم و گوجه).

در بخش جنوبی این شهر ساحل زیبای شنی قرار دارد که طول آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر است.نام این ساحل زیبا لارا است و از زیبایی های بسیار خاصی برخوردار است.در سواحل این منطقه شما پرچم آبی را می بیند که نشان دهنده این است که در این آب ها می توان شنا و بازی های آبی انجام داد.اگر دوست دارید تا در طول اقامت خود به مرکز شهر نیز نزدیک باشید پیشنهاد می کنیم لارا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.به سراغ دیگر مکان دیدنی  تور آنتالیا می رویم یعنی کمر. این مکان در فاصله ۴ کیلومتر شهر واقع شده و حداکثر جمعیت آن نزدیک به ۱۰ هزار نفر است.ساحل کمر دارای طولی به اندازه ۵۲ کیلومتر است.شاید با ارزش ترین جاذبه این منطقه همان طبیعت بکر و بی نظیرش باشد.در یک تلاقی در کمر شاهد به هم رسیدن جنگل و کوه و دریا هستیم و این خود منظره ای بی نظیر را خلق کرده است.

اما مهم ترین انگیزه گردشگران که به آنتلیا می روند همان سواحل معروف و زیبای ان است.از معورف ترنی و زیباترین این سواحل می توان به مناطق زیر اشاره کرد :

۱- ساحل اُلمپوس (Olympos)

۲- ساحل آلانیا

۳- ساحل Alanya Damlatas

۴- ساحل کنیالتی

۵- ساحل لارا

۶- ساحل پاتارا

اما شاد یکی از لذت بخش ترین کارهایی که می توان در این شهر زیبا انجام داد خرید کردن است. بازارهای پر زرق و برق این شهر چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می کند و بعید به بازار های آنتالیا بروید و دست خالی برگردید.از معروف ترین بازارهای آنتالیا می توان به اسامی زیر اشاره کرد :

معروفترین مراکز خرید و فروشگاه های تور آنتالیا عبارتند از : Kipa، G-Mall، مرکز خرید Laura، مرکز خرید Real، Deepo ، Migros ، TerraCity

در مورد وضعیت آب و هوایی هم می توان در تابستان ها هوایی داغ و در زمستان ها نیز آب و هوایی معدل را انتظار داشت.در کل سال نزدیک ۳۰۰ روز ان را آفتاب در این منطقه وجود دارد و تنها در برخی از روزهای سال هوا ابری و بارانی و یا برفی خواهد بود.

 

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

تور ایتالیا – تور فرانسه – تور اسپانیا – تور تایلند – تور پاتایا – تور آنتالیا – تور استانبول – تور بدروم – تور کوش آداسی – تور مالزی –تور قبرس – تور دبی – تور اروپا – تور گردشگری – تور کیش




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: