خواص قهوه فوری سوپریم

قهوه فوری عالی با قارچ گانودرما
قهوه فوری دکتر بیس سوپریم یکی از قهوه های انرژی زا و خوشمزه است که دارای خواص آنتی هیستامین و آرامش بخش است. مصرف روزانه قهوه فوری سوپریم برای ذهن و بدن بسیار مفید است.

در کنار قهوه فوری سوپریم، قارچ گانودرما نیز بسیار محبوب و بسیار مقوی است. ترکیب و پردازش این دو ماده با هم و افزودن عصاره جینسینگ به آن محصولی به نام قهوه گانودرما سوپریم توسط دکتر بیز ایجاد می کند.

این محصول یکی از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات دکتر بیز می باشد که هر روز بر تعداد متقاضیان می افزاید. قهوه سوپریم با قارچ گانودرما نه تنها دارای خواص قهوه سوپریم و قارچ گانودرما است، بلکه حاوی خواص گیاه جینسینگ نیز می باشد.

این قهوه در بسته بندی شیک و دارای 20 نوع برای مشتریان عزیز ارسال می شود. با مخلوط کردن یک بسته از این قهوه با یک فنجان آب جوش، معجزه را احساس کنید.

قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز

قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما گیاهی بسیار مقوی و کمیاب است که از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد. شهرت و محبوبیت این قارچ به چین باستان و مصرف آن توسط پادشاهان برمی گردد.

خواص فراوان و تاثیر سریع قارچ گانودرما در بیماری ها باعث افزایش تقاضا از سوی مردم شده است. گونه های زیادی از این قارچ وجود دارد که بهترین آنها قارچ گانودرما لوسیدوم است.

با پرورش، فرآوری و ترکیب قارچ گانودرما با مواد مختلفی مانند کافه سوپریم، قهوه موکا، هات چاکلت و ... ارزش و خواص این قارچ چندین برابر می شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات ترکیب شده با قارچ گانودرما با ما همراه باشید.

قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز

انواع قهوه قارچ گانودرما در فروشگاه آقای بیز

برای استفاده از خواص قارچ گانودرما به شیوه درست، بهتر است با یک حلال مناسب ترکیب شود. به همین پودرهای فرآوری شده را با آب جوش یا شیر مخلوط می‌کنند.

در فروشگاه آقای بیز عصاره قارچ گانودرما را با قهوه‌های مختلف مانند: قهوه فوری سوپریم، قهوه لاته، هات چاکلت و.. ترکیب می‌شود تا علاوه بر خاصیت قارچ، خواص دیگری نیز به فرآورده اضافه شود.

برای آشنایی بیشتر با قهوه‌های ترکیب شده با گانودرما به موارد زیر دقت نمایید:

  • کافه موکا با قارچ گانودرما
  • کافه لاته به همراه قارچ گانودرما
  • هات چاکلت با قارچ گانودرما
  • قوه ماسالا به همراه قارچ گانودرما
  • کافه سوپریم با قارچ گانودرما

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402