پس زمینه تم تولد السا و انا

تم تولد السا از محبوب ترین تم های تولد برای کودکان است. تم تولد السا از کارتون زیبای فروزن ساخته شده و فضایی باشکوه و پر زرق و برق به تولد شما خواهد داد

انتخاب تم تولد السا برای جشن تولد

 

اگر در فکر برگزاری جشنی خاص و به یاد ماندنی برای دختر بچه خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از تم تولد السا استفاده نمایید. تم تولد السا از انیمیشن زیبای فروزن یا ملکه برفی ساخته شده است که درباره دو شاهزاده به نام های السا و آنا می باشد. شاهزاده السا قدرتی دارد که همه چیز را به یخ تبدیل نماید. تم تولد دخترانه السا طیف های رنگی سفید و آبی دارد و از المان های شاهزاده السا، شاهزاده آنا، پسری به نام کریستوف، آدم برفی به اسم اولاف، گوزنی به اسم سون و قلعه یخی و دانه های برف می باشد. تم تولد السا از تم های بسیار محبوب و پرطرفدار برای کودکان می باشد. تم فروزن بسیار زیبا و جذاب است و با انتخاب آن کودک خود را سورپرایز خواهید کرد.

انتخاب تم تولد السا برای جشن تولد

وقتی کودک شما کارتون فروزن را می بیند دیگر از رویای آن خارج نمی شود. دنیای آنا و السا در ذهن او می ماند. دختر شما دیگر عاشق این است که قدرت جادویی شاهزاده السا را داشته باشد و شاید در رویای خود به آن ها ملحق شده و کمک شان نماید. شاید بارها و بارها کارتن را مشتاقانه نگاه کند و عاشق آن شود. با گرفتن تولد با تم السا می توانید دختر خود را شگفت زده نمایید. با خرید لباس جشن تولد دخترانه السا می توانید او را به قهرمان و شاهزاده های رویاهایش مبدل کنید و روزی رویایی و خاطره انگیز برای او رقم بزنید. تم های تولد دخترانه معمولا تم های کارتونی و زیبایی هستند که نزد بچه ها بسیار محبوب هستند. برگزاری جشن تولد با تم السا و چیدمان زیبای وسایل تزیینی تولد، روزی خاص و به یادماندنی برای کودک شما و مهمان ها رقم خواهد زد.

 

تم تولد از کجا بخرم؟

برای خرید لوازم جشن تولد کودک می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. سایت ما با فروش لوازم تولد و ارائه انواع تم تولد پسرانه و تم تولد دخترانه جدید، در خدمت شما عزیزان می باشد. با خرید اینترنتی لوازم جشن تولد می توانید بدون اتلاف وقت، وسايل تولد كودك خود را تهیه نمایید.برای خرید تم تولد کودک حتما نظر او را بپرسید تا همه چیز به سلیقه او باشد. خرید اینترنتی وسایل تولد این امکان را به شما می دهد که وسایل تولد السا یا تم های دیگر را به راحتی خریداری کرده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. سایت ما با فروش تم تولد السا و دیگر تم ها با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، به شما در برگزاری جشن زیبایتان کمک می نماید. جدیدترین تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه جدید را از ما بخواهید و از خرید خود لذت ببرید.

 

تزیینات تم تولد السا

رنگ هایی که در تم تولد السا به کار می رود طبق کارتون فروزن، نقره ای و آبی و سفید یخی می باشد. لوازم تولد السا بسیار شیک و پر زرق و برق می باشند. کارت دعوت جشن تولد فروزن تهیه کنید و برای مهمان ها بفرستید تا تم تولد را رعایت نمایند. روی میز پذیرایی را با رومیزی السا یا تور سفید و آبی تزیین نمایید. بادکنک های آبی و سفید را در همه جا نصب و آویزان نمایید.با ریسه های آبی و طرح تم، فضای جشن را زیبا و هیجان انگیز نمایید. سعی کنید موهای دخترتان را مانند موهای السا ببافید و تاج مخصوص شاهزاده السا را تهیه کرده و روی موهایش بگذارید. برای او لباس تم تولد همانند لباس شاهزاده السا را تهیه کرده تا مانند پرنسس در میان جشن بدرخشد. کیک تولد از مهم ترین موارد جشن است حتما به قنادی سفارش دهید کیک شما را با تم تولد السا تزیین نماید و روی آن دانه های برف باشد و در صورت امکان شاهزاده السا روی کیک باشد. حروف اسم کودک را به رنگ نقره ای روی دیوار نصب نمایید. انواع دسرهای خوشمزه را با رویه دانه های برف تزیین نمایید. برای پذیرایی می توانید از ژله بلوبری و بستنی یخی و پشمک سفید استفاده نمایید. از ظروف پذیرایی و لیوان و قاشق و چنگال تم تولد السا استفاده نمایید. با تزیینات تم السا تولد شما بسیار باشکوه و زیبا خواهد شد.

 

تم تولد برای پسر

با مراجعه به سایت ما جدیدترین تم تولد پسرانه و لوازم تولد کودک را تهیه نمایید. تم های تولد پسرانه از کارتون های مورد علاقه آن ها ساخته شده است.از کارتون هایی مانند بت من، ماشین ها، باب اسفنجی، اولاف و … به عنوان تم تولد پسرانه استفاده می شود. پسر بچه های زیادی عاشق کارتون فروزن هستند. می توان تم تولد فروزن را با محوریت اولاف برای آن ها انتخاب کرد. برای پسرتان لباس جشن تولد تهیه کنید. لباس تولد پسرانه باید متناسب یا تم انتخاب شده باشد.می توانید تم لباس تولد پسرانه اولاف را خریده و تن پسر خود نمایید. شخصیت دوست داشتنی و بامزه اولاف را تمامی بچه ها دوست دارند. فضای مهمانی با این تم بسیار شاد می شود و بچه ها از آن لذت می برند. کیک تولد را نیز با دانه های برف یا تصویر اولاف تزیین نماید.

 

تم تولد نوجوان و بزرگسال

بچه ها با رسیدن به دوران نوجوانی دیگر علایق قبل را ندارند و علایق جدیدی پیدا می کنند. پس تم تولد آن ها متفاوت از قبل و مناسب سن و علاقه آن ها تهیه می شود. پسرها عاشق رشته های ورزشی مانند فوتبال می شوند و تم تولد پسرانه نوجوان بر اساس ورزش مورد علاقه شان تهیه می شود. دختران نوجوان نیز رنگ های تیره تر را می پسندند. برای تم تولد دخترانه جوان از تم های قرمز و مشکی و سفید و مشکی و … استفاده می شود. تم تولد دخترانه بزرگسال نیز از بین تم های مشکی و طلایی، تم کفش پاشنه بلند و تم های متنوع دیگر انتخاب می شود. انتخاب تم تولد حتی اگر ساده نیز باشد به زیبایی جشن کمک زیادی می کند و با انتخاب تم و تزیینات زیبای آن به فرزند یا دیگر اعضای خانواده که برایش جشن گرفته اید، حس مهم بودن و مورد توجه واقع شدن می دهید.

 

تم تولد السا و آنا از جذاب ترین تم های تولد برای دختر خانم ها است، تم تولد السا و آنا می تواند برای کودکان، نوجوانان و جوانان نیز استفاده شود.

تم تولد السا و آنا را بیشتر بشناسیم

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با تم تولد السا و آنا بپردازيم. در صورتی که به دنبال برگزاری جشن تولد با تم تولد السا و آنا هستید و یا می خواهید در مورد تم تولد السا و آنا اطلاعاتی را بدست آورید و  خرید تم السا برای تولد را انجام دهید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

السا و آنا

انیمیشن یخ زده، یکی از مشهورترین انیمیشن های تاریخ است و از محبوب ترین انیمیشن ها در دنيا نیز به حساب می آید که با الهام گیری از رمان ملکه برفی ساخته شده است. این انیمیشن در مدت کوتاهی به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما تبدیل شد. انیمیشن یخ زده به سبب شخصیت های گوناگونی که دارد در بین کودکان و نوجوانان پسر و دختر از محبوبیت خاصی برخوردار است، دو تن از شخصیت های اصلی این انیمیشن السا و آنا هستند، السا و آنا با همدیگر خواهر هستند. السا خواهر بزرگتر آنا به سبب قدرت جادویی که دارد می تواند یخ و برف تولید کند، شخصیت السا در این انیمیشن  از محبوبیت خاصی  برخوردار است.  این دو خواهر که شاهزاده هستند در یک کاخ به نام ارندل زندگی می کنند.

 

تم تولد السا و آنا

همانطور که گفته شد انیمیشن یخ زده از انیمیشن های پرطرفدار و محبوب تاریخ است و نه تنها در بین کودکان و نوجوانان بلکه در بین بزرگسالان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است به طوری که در بسیاری از خانواده ها این انیمیشن را به صورت خانوادگی تماشا می کنند. دو شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی السا و آنا در بین دختر خانم های کودک و نوجوان بسیار محبوب است و به دلیل ویژگی های شخصیتی خاصی که دارند همواره در بازیهای کودکانه در نقش آنها، خود را می بینند و از این نقش خود لذت می برند در صورتی که کودک و حتی نوجوان شما به این دو شخصیت انیمیشنی علاقه دارند برای جشن تولد آنها، انتخاب تم تولد السا و آنا می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

تم تولد السا و آنا قطعا خاطرات خوب و به یاد ماندنی برای فرزند شما به ثبت خواهد رساند و شما نیز از انتخاب تم تولد آنا و السا، لذت خواهید برد و اثرات آن را در شادی فرزند دلبند خود و مهمانان مراسم مشاهده خواهید کرد.

 

خرید تم تولد السا و انا

در صورتی که فرزند دلبند شما به شخصیت های السا و آنا در انیمیشن یخ زده علاقه داشته باشد، توصیه ما این است که به هیچ عنوان در خرید تم تولد السا و آنا تعلل نکنید چرا که استفاده از تم تولد ملکه السا و انا قطعا خاطرات ماندگاری را برای فرزند شما رقم خواهد زد که برای همیشه در ذهن او ثبت خواهد شد. به دلیل محبوبیت بالای تم تولد السا و آنا ما فروش تم تولد السا و آنا را در سایت خود قرار داده ایم تا شما به راحتی و بدون هزینه اضافی بتوانید خرید تم السا برای جشن تولد را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید تم تولد دخترانه السا انا از سایت ما بسیار آسان است و شما می توانید پک تم تولد دخترانه السا و آنا و یا بخشی از اقلام تم تولد دخترانه ی السا و آنا را از سایت ما انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید، سپس در ادامه با تکمیل مشخصات خود می توانید با پرداخت هزینه تم جشن تولد السا، خرید خود را نهایی کنید، در کمترین زمان ممکن همکاران ما تم تولد السا و آنا خریداری شده را آماده کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید با تم تولد السا دخترانه جشن تولد فراموش نشدنی را رقم بزنید.

 

قیمت تم تولد السا و آنا

قیمت تم ملكه يخی قیمت تم تولد السا و آنا با توجه به ارزش بالایی که این تم تولد دارد بسیار منصفانه است و در واقع شما با پرداخت یک هزینه معقول یک تم لاکچری و زیبا برای تولد فرزند خود خواهید داشت که به طور حتم، رضایت مهمانان را نیز در پی خواهد داشت چرا که شخصیت السا و آنا در بین تمامی سن ها علاقمند و طرفدار دارد.

تم تولد السا قیمت ثابتی ندارد در واقع با توجه به این که چه نوع تم و چه تعداد اقلامی را انتخاب کنید، قیمت تم تولد السا و آنا متفاوت خواهد بود،  تم تولد السا انا ساده  و تم تولد السا صورتی در مقایسه با بسته کامل تم تولد و تم آبی و سفید رنگ قیمت متفاوتی دارند. همچنین در صورتی که شما مهمان زیادی داشته باشید و برای خرید تعداد زیادی از وسایل پذیرایی اقدام کنید، هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

 

تم تولد السا و آنا جدید

انیمیشن یخ زده اولین بار در سال ۲۰۱۳ اکران شد و سری دوم این انیمیشن نیز شش سال بعد یعنی  در سال ۲۰۱۹ اکران شد. تم تولد السا جدید و یا تم تولد دخترانه السا و انا جدید در واقع با بهره گیری از انیمیشن یخ زده سری دوم و شخصیت های آن ساخته شده است، تم تولد کامل السا  و همچنین  لوازم تم تولد السا به صورت اختصاصی از شخصیت های السا و آنا الگو گرفته شده است که تداعی گر فضای انیمیشن یخ زده ۲ و این دو شخصیت اصلی خواهد بود.

 

تم تولد السا ساده

تم تولد السا و آنا ساده در واقع تم تولد طرح السا است که از جزئیات بیشتری برخوردار نیست، در این تم تولد از ترکیب رنگ های آبی و سفید استفاده شده است و همچنین از تصاویر شخصیت های السا و آنا نیز در پس زمینه و یا بر روی تزیینات مختلف بهره گرفته شده است. در پذیرایی ها، شکلات، کاپ کیک و کیک تولد نیز از رنگ های اصلی این تیم یعنی  آبی و سفید استفاده شده است، در صورتی که می خواهید جشن تولد خودمانی داشته باشید و قصد ندارید مهمان های زیادی را دعوت کنید، تم تولد السا و انا ساده می تواند مناسب ترین گزینه برای فرزند شما که علاقه به این شخصیت های انیمیشنی دارد، باشد.

اقلام تم تولد پرنسس السا

تم های تولد السا و آنا به صورت کامل و همچنین اقلام تم تولد السا و آنا به صورت مجزا عرضه می شود که شما بر اساس نیاز خود می توانید تهیه کنید، اقلام تم السا آنا برای تولد شامل موارد ذیل هستند:

– بادکنک های هلیومی در رنگ های آبی و سفید

– استند السا و آنا

-وسایل پذیرایی تم تولد دختر السا شامل، کارد، چنگال، قاشق، بشقاب، پیش دستی، ظرف های پاپ کورن، لیوان و…

– ریسه تم تولد السا و آنا

– تاج و کلاه های تم تولد السا و آنا

-تزئینات پس زمینه، میز و کیک تم تولد السا و آنا

و…

 

کیک تولد تم السا و انا

کیک جشن تولد از اصلی ترین بخش های جشن تولد محسوب، می شود و در واقع تصور جشن تولد بدون‌ کیک تولد امکان‌ پذیر نیست. کیک تولدی که برای تم تولد السا و آنا انتخاب شده است باید از عناصر این تم تولد الهام  گرفته باشد. در تزیین این کیک باید از رنگ های آبی و سفید استفاده شود و همچنین در تزئینات آن استفاده از طرح های السا و آنا می تواند یک ایده خوب و جذاب باشد و حتی اگر شمع جشن تولد تصویری از السا و آنا داشته باشد می تواند بسیار عالی باشد. محل قرار گیری کیک تولد نیز باید مورد توجه باشد چرا که سایر عناصر و تزئینات تولد نیز در هماهنگی با کیک تولد قرار داده می شوند. میز کیک تولد نیز باید در تزئینات تولد مورد توجه باشد و می توان از یک پارچه آبی رنگ روشن برای رومیزی استفاده کرد، استفاده از ریسه های السا و آنا نیز می تواند برای جلوی میز تولد مناسب باشد.

 

پس زمینه تم تولد السا و انا

یکی از مهمترین قسمت هایی که در تزئینات جشن تولد باید مورد توجه قرار گیرد، پس زمینه جشن تولد است در صورتی که پس زمینه تم تولد به خوبی طراحی نشود عکس ها و فیلم های جشن تولد به خوبی نخواهد افتاد. در تم جشن تولد السا و آنا نیز باید پس زمینه مورد توجه باشد برای همین منظور می توان از بنرهای السا و آنا استفاده کنید، حتی می توانید از پرده های آبی رنگ نیز به عنوان پس زمینه استفاده کنید و بر روی پرده ها تصاویری از السا و آنا و یا دیگر کاراکتر های انیمیشن یخ زده نصب کنید. ریسه ها نیز از جمله مواردی است که می توان از آنها در تزئین پس زمینه تم تولد السا و آنا استفاده کرد. استفاده از بادکنک های آبی رنگ و سفید رنگ نیز می تواند در پس زمینه تولد مورد توجه باشد. استفاده از استندهای کوچک و بزرگ در تم جشن تولد السا و آنا را نیز نباید فراموش کنید.

 

تم تولد السا آنا برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از سوالاتی که در مورد تم تولد السا و آنا پرسیده می شود این است که این تم جشن تولد برای چه کسانی و چه بازه سنی مناسب است؟ این تم با توجه به این که از دو شخصیت دختر انیمیشن یخ زده در آن استفاده می شود، مخصوص دختر خانم ها است البته تم هایی که برگرفته از انیمیشن یخ زده هستند برای آقا پسرها نیز وجود دارد، منتها این تیم ویژه دختر خانم ها طراحی شده است. در مورد بازه سنی مناسب برای این تم تولد نمی توان نظر قطعی داد چرا که بسیاری از کودکان می توانند از انواع مختلف این تم استفاده کنند علاوه بر این برخی از دختر خانم های نوجوان و جوان نیز بسیار علاقمند هستند که حتی برای یکبار هم که شده باشد این تم جذاب را در جشن تولد خود مورد استفاده قرار دهند لذا نمی توان برای استفاده از آن محدودیت خاصی را قائل شد.

تم تولد دخترانه السا آنا تمی شگفت انگیز

در بین تمام تم های مخصوص دخترانه که برای تولد وجود دارد، تم تولد آنا و السا یکی از شگفت انگیز ترین تم های تولد محسوب می شود چرا که هم از طرح ها و هم رنگ های جذاب و شگفت انگیزی برخوردار است و در صورتی که چیدمان و تزیین ها به خوبی انجام شود، خاطرات ماندگاری در تولد، در فیلم ها و تصاویر ثبت خواهد شد. از آنجا که دختر خانم شما علاقمند به این شخصیت انیمیشنی است، یک تولد شگفت انگیز را تجربه خواهد کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1400
خرید تم تولد مشکی طلایی

تم تولد مشکی طلایی یکی از تم های محبوب و لاکچری است تم تولد مشکی طلایی برای تمامی سنین از یکسالگی تا صد سالگی قابل استفاده است و محدودیتی ندارد.

آشنایی با تم تولد مشکی طلایی و خرید آن

 

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با یکی از مشهورترین و محبوب ترین تم های تولد یعنی تم تولد مشکی طلایی بپردازیم در صورتی که قصد خرید تم تولد مشکی طلایی را دارید و یا می خواهید در مورد  تم جشن تولد مشکی طلایی و تم تولد مشکی طلایی ساده اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید.

تم تولد مشکی طلایی

برای برگزاری جشن تولد انواع مختلفی از تم ها وجود دارد در واقع آنقدر تنوع تم برای جشن تولد فراوان است که گاهی، کسانی که به دنبال برگزاری جشن تولد هستند دچار سردرگمی می شوند با این وجود کمی جست و جو در مورد تم های تولد می توان به شما در مورد انتخاب بهترین تم تولد کمک کند. در میان تم هایی که برای جشن تولد مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از تم های تولد به دلیل ویژگی های خاصی که دارند از سایر تم های تولد بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. تم تولد مشکی طلایی نیز از جمله تم های تولدی است که به دلیل ترکیب رنگ خاص خود و همچنین به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه است و بسیاری از افراد علاقمند هستند که از این تم تولد برای یکبار هم که شده در جشن تولد خود استفاده کنند. در تم تولد مشکی طلایی بیشترین رنگی که به کار گرفته می شود رنگ های طلایی و مشکی است.

ترکیب این دو رنگ می تواند جذابیت خاصی را برای صحنه تولد شما ایجاد کند. توجه داشته باشید که پس از تهیه تم تولد با رنگ مشکی طلایی می توانید صحنه برگزاری تولد را با توجه به سلیقه خود و یا با بهره گیری از نمونه هایی که وجود دارد به بهترین شکل ممکن، تزیین کنید.

 

تم تولد مشکی و طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از مشهورترین سوالاتی که در مورد انواع تم تولد معمولا، مطرح می شود این است که این تم تولد برای چه جنسیت و بازه سنی مناسب است؟ در مورد تم تولد مشکی و طلایی نیز این سوال همواره مطرح بوده است اما یکی از ویژگی های تم تولد مشکی طلایی این است که برای تمام جنسیت ها می توان این تم تولد را استفاده کرده به گونه ای که این تم با نام های دیگر از جمله تم تولد مشکی طلایی دخترانه، تم تولد زنانه مشکی طلایی، تم تولد دخترانه نوجوان مشکی طلایی، تم تولد مشکی طلایی کودک و تم تولد مشکی طلایی پسرانه نیز شناخته می شود، علاوه بر این از شاخص ترین ویژگی های تم مشكي طلايي برای تولد این است که این تم برای سن خاصی نیست و در واقع نمی توان برای آن محدودیت سنی قائل شد و از سنین خردسالی تا سنین کهنسالی می توان از آن استفاده کرد به همین دلیل از این تم به عنوان تم تولد یک ساله تا صدساله نیز نام برده می شود.

 

تم تولد تاج طلایی مشکی

تم تولد مشکی طلایی با عنوان تم تولد تاج طلایی مشکی نیز شناخته می شود، دلیل نامگذاری این تم با نام تاج طلایی مشکی این است که یکی از طراحی های به کار رفته در این تم عنصر تاج است و در واقع بخش جدانشدنی این تم است. به طور کلی رنگ طلایی در این تم بیانگر ثروت و هوشمندی و رنگ مشکی بیانگر قدرت و سلطه است که این ویژگی ها تماما در تاج منعکس یافته اند و در صورتی که توسط بانوان به کار گرفته شود می تواند تصویری از یک ملکه قدرتمند باشد و اگر این تم برای آقایان مورد استفاده باشد می تواند، نشانگری از پادشاه قدرتمند باشد. به طور کلی تم تولد مشکی طلایی به دلیل وزانت خاصی که دارد می تواند برای تولدهای رسمی بسیار گزینه خوبی باشد هر چند برای مهمانی های شخصی نیز می تواند بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد.

 

وسایل تم تولد مشکی طلایی

تم تولد سیاه و طلایی به صورت پک کامل و همچنین به صورت اقلام جداگانه عرضه می شود لذا شما در صورت تمایل می توانید وسایل تم تولد تاج طلایی مشکی را به صورت دلخواه و یا پک کامل انتخاب کنید، وسایلی که در یک جشن تولد مورد نیاز هستند و مورد استفاده قرار می گیرند به صورت کامل و جامع در تم تولد مشکی طلایی وجود دارد و نیازی به استفاده از اقلام و وسایل جانبی نخواهید داشت از مهمترین اقلام تم تولد طلایی و مشکی می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

–          تاج طلایی مشکی تولد

–          ریسه های طلایی مشکی

–          بادکنک های هلیومی مشکی طلایی

–          بشقاب و پیش دستی طلایی مشکی

–          کارد، چنگال و قاشق طلایی مشکی

–          استندهای مشکی طلایی

–          ظروف پاپ کورن طلایی مشکی

–          جعبه گیفت طلایی مشکی

–          و…

 

کیک تولد تم طلایی مشکی

یکی از مهمترین عناصر هر جشن تولدی، کیک تولد است و در واقع تصور جشن تولد بدون وجود کیک تولد ممکن نیست، مهمترین نکاتی که در مورد کیک تولد باید مورد توجه قرار بگیرد تزیینات کیک تولد است در این تزیینات باید از تم اصلی تولد که تم مشکی طلایی تولد است با الهام گرفته شود بر همین اساس در تزیینات آن باید از رنگ های مشکی و طلایی استفاده شود تا در هماهنگی با سایر اجزا و عناصر قرار بگیرید. می توان در کیک تولد از شمع طلایی استفاده کرد. علاوه بر این باید به میز کیک نیز توجه کافی شود و توصیه می شود که بر روی میز از پارچه های طلایی استفاده شود. علاوه بر این محل کیک تولد باید به گونه ای باشد که در مرکز قرار بگیرید و سایر تزیینات تم تولد مشکی طلایی در هماهنگی با آن قرار گیرند. کاپ کیک ها نیز باید از تم اصلی تولد الگو بگیرند و در هماهنگی با سایر اجزا قرار گیرند.

 

پس زمینه تم تولد مشکی طلایی چگونه باشد؟

پس زمینه جشن تولد نیز یکی از مهمترین مواردی است که باید در یک جشن تولد ایده آل مورد توجه قرار بگیرد، اهمیت پس زمینه جشن تولد به اندازه کل یک تولد است در صورتی که شما از پس زمینه نامناسب استفاده کنید و یا پس زمینه تولد شما با سایر اجزی تولد هماهنگ نباشد زیبایی تم تولد مشکی طلایی چندان به چشم نخواهد آمد و حتی تصاویر و فیلم های مناسبی نیز به ثبت نخواهد رسید. با توجه به وسایل تم تولد مشکی و طلایی که تهیه کرده اید می توانید برای ترئیین پس زمینه، اقدام کنید. از آن جا که این تم با نام تاج طلایی و مشکی نیز شناخته می شود می توانید در پس زمینه از طرح یک تاج بزرگ استفاده کنید. همچنین می توانید از عکس نوشته و یا بادکنک های تبریک تولد در پس زمینه استفاده کنید. نصب یک پرده طلایی یا پرده طلایی مشکی در پس زمینه نیز با تزیینات ریسه ها و بادکنک ها می تواند ایده ی بسیار جالبی برای جشن تولد با این تم باشد. حتی می توانید از عدد سن خود بر روی پرده طلایی مشکی در پس زمینه نیز استفاده کنید. استفاده از استندهای متناسب با جشن تولد نیز می تواند یک ایده مناسب برای تزیین باشد.

 

تولد با تم مشکی طلایی، تولدی لاکچری

ترکیب رنگ های مشکی و طلایی در یک تم تولد، ویژگی خاص و متفاوتی را به یک جشن تولد خواهد بخشید، به دلیل ویژگی های که این دو رنگ از لحاظ قدرتمندی، توانایی و دارایی دارند بهترین و مناسب ترین گزینه برای جشن های تولد لاکچری هستند هر چند با استفاده از این تم های تولد می توانید جشن های تولد در هر سطحی را برگزار کنید. اما برای داشتن یک تولد با ظاهر لاکچری می توانید به این تم تولد فکر کنید و قطعا نتیجه برگزاری تولد با این تم را در رضایت مهمانان خود و تعریف و تمجید آنان خواهید دید. از ویژگی های مهم این تم تولد این است که به راحتی می توانید حتی لباس های خود را با آن ست کنید و یک گزینه ایده آل برای جشن تولد شما فراهم خواهد کرد.

 

خرید تم تولد مشکی طلایی

به دلیل گستردگی دامنه استفاده از این تم تولد و به دلیل این که جذابیت ویژه ای برای افراد خاص پسند دارد ما فروش تم مشکی طلایی را در سایت فروشگاهی خود قرار داده ایم در صورتی که می خواهید خرید تم تولد مشکی طلایی ساده دخترانه، تم تولد دخترانه مشکی و طلایی و  تم تولد مشکی طلایی دخترانه ساده و پسرانه را انجام دهید می توانید آن را از طریق سایت ما خریداری کنید. خرید تم تولد مشکی طلایی از طریق سایت ما بسیار آسان است و شما کافی است این تم تولد را انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید در ادامه ثبت آدرس، شماره تماس و نام و نام خانوادگی ضروری است پس از این مرحله به پرداخت هزینه تم تولد مشکی طلایی خواهید رفت و در نهایت سفارش شما، ثبت نهایی می شود. در مدت کوتاهی همکاران ما سفارش شما را آماده کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید این محصول را در جلوی درب منزل تحویل بگیرید و از برگزاری جشن تولد خود با آن لذت ببرید.

 

قیمت تم تولد مشکی طلایی

شاید باورتان نشود ولی شما با پرداخت هزینه بسیار اندک می توانید تم لاکچری مشکی و طلایی را خریداری کنید و جشن تولد ایده آل خود را برگزار کنید. قیمت تم تولد مشکی طلایی در برابر زیبایی و جذابیتی که ایجاد می کند بسیار مناسب است. توجه داشته باشید در صورتی که پک کامل این تم تولد را خریداری کنید قیمت آن در مقایسه با انتخاب اقلام و وسایل تولد به صورت جداگانه، متفاوت خواهد به هر صورت شما با توجه به تعداد مهمانان خود می توانید اقلام و وسایل تولد بیشتری را سفارش دهید و این وسایل تم تولد طلایی مشکی به صورت نامحدود در سایت ما موجود هستند.

تم تولد مشکی طلایی ساده

در صورتی که جشن تولد شما به صورت خودمانی برگزار می شود و در واقع مهمان زیادی را به جشن تولد خود دعوت نکرده اید می توانید جشن تولد خود با این تم را به صورت ساده برگزار کنید و در واقع نیازی به استفاده از جزئیات بیشتر و یا عناصر بیشتر در تولد وجود ندارد و براساس علایق خود می توانید وسایل تم تولد مشکی طلایی کودک تم تولد مشکی و طلایی را تهیه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1400
طرز تزیین تم تولد رنگین کمان

تم تولد یکی از بهترین ایده ها برای تزیین جشن تولد است و همچنین تم تولد باعث می شود که جشن تولد زیبایی و جلوه ی خاصی بگیرد و تم فضای جشن را زیبا می کند.

تم تولد رنگین کمان و طرز تزیین آن

 

تم تولد یکی از بهترین ایده ها برای تزیین جشن تولد است و امروزه تم مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و همچنین تم به جشن تولد زیبایی و جذابیت نیز می بخشد. تم تولد انواع بسیاری برای کودکان، بزرگسالان و نوجوانان دارد که اکثر تم های کودکان از شخصیت های کارتونی و انیمیشنی نیز تولید شده است و همچنین از تم های بزرگسالان در جشن تولد بعضی از نوجوانان که به آن تم ها علاقه مند هستند می توانند استفاده کنند.

 

 

تم تولد رنگین کمان در فروشگاه سرزمین تولد

تم رنگین کمان یکی از انواع تم های جشن تولد است که این تم به دلیل رنگ شاد و زیبا بیشتر مورد استقبال بسیاری از اشخاص قرار گرفته است و همچنین امروزه مردم زیادی در جشن تولد های خود از تم های متفاوت و زیبا نیز استفاده می کنند تا جشن تولد شان جذابیت خاصی داشته باشد. همان طور که قبلاً گفتیم اکثر مردم برای اینکه یه جشن شگفت انگیز و زیبا را برای کودکان و مهمانان رقم بزنند از یک تم متفاوت و جذاب برای تزیین جشن تولد نیز استفاده می کنند و همچنین می توانند لباس جشن تولد خود را با رنگ و طرح تم نیز ست کنند که این کار یک ایده بسیار عالی و جذاب می باشد و توجه بسیاری از مهمانان را به خود جذب می کنند و باعث می شود که آنان این جشن تولد را متفاوت تر از دیگر جشن تولد ها بدانند و یک روز به یاد ماندنی را نیز تجربه کنند. تم های تولد به سه دسته تقسیم می شوند که دسته اولی شامل؛ تم های پسرانه می باشد یعنی از این تم ها فقط برای جشن تولد پسران نیز استفاده می شود و دسته دوم شامل؛ تم های دخترانه نیز می باشد که از این نوع تم ها فقط برای جشن تولد دختران نیز برای تزیین استفاده می کنند و اما دسته سوم که شامل؛ تم های مشترک است یعنی برای جشن تولد دختران و هم برای جشن تولد پسران نیز برای تزیین جشن نیز استفاده می کنند.

تم تولد رنگین کمانی بهترین تم دخترانه برای جشن تولد می باشد. برای خرید تم تولد رنگین کمانی دخترانه به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید.

تم تولد رنگین کمانی بهترین انتخاب برای دختربچه ها

 

رنگین کمان یکی از زیبایی های طبیعت است که دیدن آن برای هر کودکی با ذوق و نشاط فراوان همراه است. تم تولد رنگین کمانی یکی از تم های پرطرفدار دخترانه است که با استقبال زیادی رو به رو شده است. انواع تزیینات رنگین کمانی را در جشن تولد دخترانه می توانید داشته باشید. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تم تولد رنگین کمان دخترانه خواهیم پرداخت تا جشن تولد دختر خود را با این تم هماهنگ کنید.

تم تولد رنگین کمانی  

رنگین کمان که پدیده ای کمیاب است و بعد از بارندگی ها طی تابش آفتاب رخ می دهد، زیبایی فوق العاده ای دارد و تمام کودکان با دیدن آن شادی غیر قابل وصفی پیدا می کنند. تم رنگین کمان برای تولد کودک بهترین انتخاب خواهد بود و هر کودکی نسبت به آن واکنش خوبی نشان خواهد داد. اگر دارای فرزند دختر هستید و جشن تولدش نزدیک است، تم تولد رنگین کمان ساده را انتخاب کنید تا فضایی پرنشاط برای او رقم بزنید. عکاسی و فیلمبرداری در اتاقی که دارای انواع تزیینات رنگی و شاد می باشد، بسیار زیبا خواهد شد. عکس هایی زیبا در میان تم های رنگین کمانی جلوه خاصی خواهد داشت و فیلمبرداری را رویایی خواهد کرد. تقریبا تمام دخترها به رنگین کمان علاقه دارند و استفاده از تم آن را برای جشن تولدشان می پسندند.

 

تزیینات تم تولد رنگین کمانی

تم تولد رنگین کمانی دخترانه بسیار متنوع و شاداب است و انواع رنگ ها در آن استفاده شده است. تم رنگین کمان برای تولد از جانب بسیاری از والدین انتخاب می شود و برای این منظور از بادکنک های رنگی، ریسه های رنگین کمانی، کارت دعوت، رد پای رنگین کمانی، تاپر رنگین کمانی، شمع، لیبل نوشابه، بنرهای رنگین کمانی، ریسه های رنگین کمانی،  لوازم یک بار مصرف برای کیک و دسر با طرح رنگین کمان، تاج و کلاه تولد با طرح رنگین کمان، فویل های رنگین کمانی ، ظروف پاپ کورن، کیک تولد رنگین کمانی و انواع شیرینی و کاپ کیک هایی که دارای تزیینات رنگین کمانی هستند، می توان استفاده نمود. شادی و نشاط برای رشد کودکان لازم است و جشن تولدش فرصتی است تا این شادی را فراهم کنید و به آنها نشان دهید که چقدر دوستشان دارید.

 

خرید تم رنگین کمان برای تولد

برای خرید تم تولد رنگین کمانی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و این محصول را در زمان کمی درب منزل تحویل بگیرید. انواع تزیینات مرتبط با  تم رنگین کمان برای جشن تولد در سایت قابل مشاهده است و قابل سفارش خواهد بود. با ثبت سفارش به صورت آنلاین دیگر لازم نیست حضوری برای این منظور اقدام کنید و تمام لوازم تم تولد رنگین کمان را به راحتی از منزل می توانید خریداری نمایید، این گونه در وقت و هزینه تان نیز صرفه جویی خواهد شد. در ابتدا به مشاهده وسایل تم تولد رنگین کمان بپردازید و هر کدام که تمایل داشتید به سبد خرید اضافه کنید و در نهایت با ثبت سفارش به صورت آنلاین خرید تم تولد رنگین کمون را به سرانجام برسانید. از هر کجای ایران که باشید و در هر ساعتی از شبانه روز، قادر به خرید پک های رنگین کمانی خواهید بود که تعداد وسایل هر یک از پک ها متفاوت است و در سایت ذکر شده است.

 

قیمت تم رنگین کمانی برای تولد

قیمت تم تولد رنگین کمانی با توجه به کالایی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. انواع تزیینات تم جشن تولد رنگین کمان دخترانه در سایت وجود دارد که هر یک قیمت خاص خود را دارند. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه قیمت و خرید اینترنتی تم تولد رنگین کمان با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. دنیای دختربچه ها دنیای شاد و رنگی است و استفاده از تم رنگین کمان برای روح لطیف آنها بسیار مناسب می باشد.  با خرید این تم و استفاده از آن در جشن تولد، کودکتان خود را روی رنگین کمان احساس  می کند که دوستانش نیز در کنار او هستند و از این زیبایی لذت می برند.

 

انواع تم تولد رنگین کمان  

برای خرید وسایل تم تولد رنگین کمانی انواعی از آن را می توانید سفارش دهید. تنوع تزیینات این تم زیاد است و به راحتی فضای جشن را می توانید کودکانه و پر نشاط کنید. انواع تم تولد رنگین کمان برای کودکان طراحی شده است تا شادی آن ها را در روز تولدشان چند برابر کند. تم تولد رنگین کمان جدید نیز در سایت موجود است. فروشگاه تم تولد رنگین کمان با ارائه انواع تم های مخصوص جشن تولد، این روز را برای کودکتان خاطره ساز خواهد کرد. اگر کودکتان به رنگین کمان علاقه دارد، این تم را در تولدش استفاده کنید تا به او نشان دهید که به سلایقش احترام می گذارید و قصد دارید تولدی فوق العاده برای او رقم بزنید.

تم تولد با رنگین کمان یک انتخاب رنگی رنگی 

از آنجا که رنگین کمان از چندین رنگ شاد و زیبا تشکیل شده است، با انتخاب آن به عنوان تم تولد می توانید انواع رنگ ها را در کنار هم قرار دهید و فضایی مهیج رقم بزنید. برای سفارش تم تولد رنگین کمانی انواع رنگ ها و طرح ها را می توانید مشاهده کنید. لباس کودک را نیز بر اساس تم رنگین کمان می توانید انتخاب کنید که بسیار جلوه گر خواهد شد و زیبایی خاصی به جشن تولد خواهد داد. انواع لباس های رنگین کمانی دخترانه از یک سال تا بیشتر موجود است که قادر به خرید آنها خواهید بود. تم رنگین کمان تولد کودک باعث می شود فضای اتاق به گونه ای شود که گویی پا در میان رنگ ها می گذارید و قدم در دنیایی رنگی برمی دارید. فروش تم تولد رنگین کمانی با استقبال زیادی روبرو بوده است و اغلب بچه ها نسبت به آن رضایت داشته اند.

 

طرز تزیین تم تولد رنگین کمان

تم رنگین کمان جزء تم های پر فروش می باشد چرا که این تم از جزء تم های خاص می باشد. افرادی که تم مورد نظر خود را انتخاب کردند باید ابتدا به خرید وسایل تم مورد نظر که عبارتند از؛ کارد و چنگال رنگین کمان، ریسه و پرچم رنگین کمان، بشقاب یکبار مصرف رنگین کمان، ظرف پاپ کرن رنگین کمان، بنر بزرگ از تم رنگین کمان و… نیز می باشد را خریداری کنیم. طرز تزیین این وسایل این چنین است که خوراکی هایی که برای خوردن می باشند و ظروف را روی میز به سلیقه ی خودتان در روی میز بچینید و سپس پرچم رنگین کمان را دور تا دور میز بچسبانیم و به دیوار پشت میز بنر زیبای تم رنگین کمان را نصب کنیم و یک طرف آن را با بادکنک های که به رنگ تم می باشند تزیین کنید و کیک تولد را با تم رنگین کمان نیز ست کنید تا همه چی برای یه جشن زیبا و متفاوت آماده شود.

خرید و فروش تم تولد رنگین کمان

امروزه به دلیل این که تم های جشن تولد نیز خواهان زیادی دارد مغازه های بسیاری به فروش وسایل تم های تولد و دیگر وسایل تزیین تولد می پردازند و همچنین روز به روز تولید تم های متفاوت نیز افزایش می یابد چرا که فروش تم های جشن تولد بسیار زیاد است و البته سود زیادی در این کار وجود دارد. امروزه علاوه بر مغازه های سایت های زیادی به فروش وسایل تم جشن تولد می پردازند و افرادی که می خواهند ابتدا قیمت تم ها را بسنجند و با دیگر فروشگاه ها نیز مقایسه کنند این سایت های اینترنتی بهترین گزینه برای آن ها می باشد. یکی از موارد مهم برای خرید تم تولد رنگین کمان این است که قیمت تم تولد رنگین کمان مشخص نیست چرا که این تم ها وسایل زیادی دارد و قیمت این وسایل جداگانه و به تعداد هست به همین دلیل قیمت ثابتی ندارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1400