واکس مخصوص کیف چرم طبیعی

فرآورده‌های چرم طبیعی همیشه جزو لوازم ارزشمند و گران قیمت ما هستند. این لوازم به علت طبیعی بودن بافت خود، در برابر عوامل مخرب محیطی و طی زمان دچار آسیب ظاهری می‌شوند. پس برای زیبایی همیشگی این لوازم نفیس، مراقبت مداوم از آنها امری ضروری‌ است.

کرم براق‌کننده و مراقبت چرم نانوسان محصولی پرکاربرد و موثر، جهت مراقبت حرفه‌ای از انواع چرم و فرآورده‌های چرمی طبیعی و حتی مصنوعی است. این محصول به دلیل وجود فرمولاسیون نانو به کار رفته، باعث ایجاد برق طبیعی و خوشایند روی سطح چرم شده و مانع خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن سطح می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از محصولات بیز، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی این محصول از محصولات نانوسان، مسخصات، مزایای استفاده، شیوه مصرف و … آن بپردازیم.
کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان

چرم و فرآورده های آن معمولا جزء محصولات نفیس و ارزشمند هستند ، که در اثر گذشت زمان و در برابر عوامل مخرب محیطی و حتی خشکی هوا دچار آسیب می شود از این رو چرم مثل پوست انسان نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد .
کرم چرم نانوسان محصولی بسیار موثر و کاربردی برای مراقبت و نگهداری از انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد . تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید این محصول باعث ایجاد براقیت بسیار مطلوب روی سطح چرم شده و مانع از از خشک شدن ، پوسته شدن و ترک خوردن سطح چرم می شود . از این رو در ایجاد و حفظ نرمی و لطافت چرم بسیار موثر بوده ، و باعث بالا بردن عمر و کیفیت چرم شده و در حفظ ظاهر آن بسیار تاثیر گذار می باشد .
کرم مراقبت چرم نانوسان
به همراه پد پاک کننده

قیمت و خرید واکس و کرم چرم نانوسان

چرم و فرآورده های آن معمولا جزء محصولات نفیس و ارزشمند هستند ، که در اثر گذشت زمان و در برابر عوامل مخرب محیطی و حتی خشکی هوا دچار آسیب می شود از این رو چرم مثل پوست انسان نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد .

کرم مراقبت چرم نانوسان محصولی بسیار موثر و کاربردی برای مراقبت و نگهداری از انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد .
کاربرد :

انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد .

نحوه استفاده :

قبل از استفاده از محصول ، سطح را تمیز نمایید .

قبل از استفاده قوطی را به خوبی تکان دهید و سپس لایه ای یکنواخت و نازک از محصول بر روی چرم اعمال نمایید .

شرایط استفاده و نگهداری :

بین ۵ تا ۲۵ درجه

در دمای پایین تر از ۵ درجه استفاده نشود .

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید .



هشدار :

ابتدا بر روی یک سطح نمونه یا خارج از دید امتحان کنید .

تنها بر روی چرم صاف اعمال نمایید .

وزن محصول با بسته بندی: ۱۴۰ گرم
حجم محصول: ۱۰۰ میلی لیتر
PH: 7
رنگ محصول: سفید شیری
حالت فیزیکی: مایع غلیظ
حساسیت زایی برای پوست: ندارد
نوع ظرف محصول: پلی اتیلن ترفتالات
اندازه دهانه درب بطری: ۲۸ میلی متر
استنشاق: غیر قابل استنشاق
بو: ندارد
آتش گیری: ندارد
خوداشتعالی: ندارد
خواص اکسیدکنندگی: ندارد
مسمویت آب ها: ندارد
احتیاط در انبارداری: در محل خشک و خنک و با درب بسته نگهداری شود .
محلول: حلالیت در آب


قیمت واکس و کرم چرم نانوسان در وبسایت Aghayebiz
میزان سفارشات، حجم محصول و… از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول هستند. البته در فروشگاه ما، برای مشتریان دائم و سفارشات در حجم بالا، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود.

متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های باور نکردنی در بازار عرضه می‌کنند. این محصولات فیک موجب از بین رفتن چرم طبیعی نیز می‌شوند. به همین جهت بهتر است که از فروشگاه‌های معتبر، خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید کرم و واکس چرم نانوسان می‌توانید از سایت آقای بیز و از طریق همین صفحه اقدام نمایید. خرید از آقای بیز به صورت اینترنتی بوده و ارسال سفارشات شما به کلیه نقاط کشور میسر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با همکاران واحد فروش در پشتیبانی سایت تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
شامپو واترلس خودرو نانو-بدون تریگر

همواره نظافت و پاکیزگی بدنه ماشین، یکی از نگرانی‌های کسانی‌ است که تمیزی وسیله نقلیه‌ برایشان در اولویت است.

معمولا افراد، از یک طرف زمان و فضا برای شستشوی اتومبیل به روش قدیمی با آب و سطل کف را ندارند. از طرف دیگر به دلیل شلوغی خیابان‌ها و وضعیت جوی در پاییز و زمستان، مشغله ی روزانه و همچنین معطلی باعث می‌شود کارواش نیز انتخاب چندان خوبی نباشد.

اینجاست که شامپو واترلس خودرو نانوسان به کمکتان می‌آید تا شما را از صف طولانی، در سرما و گرما، هزینه‌های اضافی و احتمالا آسیب دیدن رنگ خودروتان نجات دهد. استفاده از این شامپو علاوه بر تمیزی، موجب درخشندگی آن نیز می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم تا بتوانند به راحتی نمونه اصلی را تهیه نمایند.  با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات، مزایا، روش استفاده و قیمت شامپو واترلس خودرو برند نانوسان بدون تریگر بپردازیم.

قیمت و خرید شامپو واترلس خودرو نانوسان بیز
شامپو بدون آب خودرو (واترلس شامپو )

شامپو بدون آب نانو سان  محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم ، این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است . استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد .
اما آیا شستشوی بدون آب برای ماشین شما خوب است؟ آیا جایگزین مناسبی برای روش های سنتی کارواش است؟ و آیا باید از این فرآیند برای تمیز کردن ماشین خود استفاده کنید؟

شامپو واترلس نانوسان محصولی فوق العاده و با قابلیت تمیز کنندگی و چربی زدایی بسیارعالی می باشد ، با استفاده از این محصول بدون نیاز به آب و هر گونه ماده شوینده فقط با استفاده از دستمال می توانیم در هر زمان و هر مکان خودروی خود را کاملا تمیز نماییم
این محصول دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است .

استفاده از این محصول موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردد .


شامپو واترلس چیست؟

در ابتدا باید گفت که واترلس به معنای ( بدون نیاز به آب ) می باشد و شامپو واترلس محصولی است برای تمیز کردن خودرو نیار به آب ندارد . باید اضافه کرد که پیشرفت تکنولوژی باعث شده کارها بسیار ساده تر از قبل به انجام برسد. در گذشته نه چندان دور وقتی اسم از شست و شوی ماشین به میان می آمد در ذهن افراد رفتن به کارواش یا شستن ماشین با آب و مواد شوینده تداعی می شد، این در حالی بود که اکثر افراد وقت آزاد برای رفتن به کارواش یا شست شووی ماشین به روش سنتی را نداشتند و این کار را تا جایی که می شد به تعویق می انداختند. این در صورتی است که الان با استفاده از شامپو واترلس خودرو نانو می توانند بدنه خودروی خود را در کمتر از 5 دقیقه به تنهایی و بدون استفاده از آب و فقط با یک دستمال حتی بهتر از کارواش ها تمیز و براق کنند. همچنین استفاده از شامپو واترلس بر خلاف مواد شوینده اکثر کارواش ها به محافظت از رنگ خودرو بسیار کمک می کند که آن هم به علت وجود ترکیبات نانو در این محصول فوق العاده می باشد.
مزایای استفاده از شامپو واترلس نانوسان بیز

    به استفاده از آب نیاز ندارد
    سرعت پاک کنندگی بسیار بالا
    خاصیت براق کنندی بالا و ماندگار
    قدرت چربی زدایی فوق العاده
    خاصیت آنتی استاتیک ( ضد گرد و غبار )
    مصرف بسیار آسان
    سازگار با تمامی رنگ ها در ماشین آلات
    محافظت از رنگ ماشی در برابر نور خورشید و اسعه uv
    سازگار با محیط زیست
    صرفه جویی در مصرف آب
    فاقد فرمالین ( مواد شیمیایی مضر و سرطان زا )

قیمت شامپو واترلس خودرو نانوسان در فروشگاه آقای بیز
معمولا میزان سفارشات شما تاثیری مستقیم بر روی قیمت محصول دارد. ما برای سفارشات در حجم بالا، تخفیفات عالی در نظر گرفته‌ایم.

توجه داشته باشید که جهت تهیه این محصول، به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. زیرا افراد سودجو، نمونه‌های تقلبی را با قیمت‌های گزاف عرضه می‌کنند که علاوه بر کلاهبرداری، ممکن است موجب به خطر افتادن سلامتی افراد شوند.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب شرکتی در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم. شما نیز جهت اطمینان از اصالت کالای مورد نظر، حتما خرید خود را از نمایندگی‌های معتبر شرکت بیز انجام دهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، پاسخ به سوالات و خرید محصول، با پشتیبانی سایت آقای بیز در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
شامپو خودرو از کجا بخریم

تمیزی و نظافت یکی از واجبات و دغدغه­ انسان‌ها در همه­ دوره­ها بوده است. این نظافت شامل: خود، محل کار، خانه، شهر و خودروی شخصی میشود.

خودرو یکی از وسیله­ هایی است که در محیط آزاد، مخصوصا در هوای بارانی یا شهرهای بزرگ در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد.

ما برای تمیز نگه داشتن این وسیله شخصی که بخشی از زمان روزانه خود را در آن می‌گذرانیم باید روشی مناسب پیدا کنیم. زیرا بردن وسیله نقلیه به کارواش در طولانی مدت باعث از بین رفتن رنگ بدنه ماشین و بی کیفیت شدن آن می­شود. پس باید از محصولی استفاده کنیم که موجب این اتفاق نشود.

یکی از محصولاتی که در برطرف کردن این آلودگی می­تواند به شما کمک کند سوپر شامپو خودرو نانوسان است. این شامپو علاوه بر تمیزی، موجب براق شدن بدنه ماشین نیز می‌شود.

این محصول را که به تازگی در بازار عرضه شده است، می‌توانید در فروشگاه آقای بیز با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه و خریداری نمایید.

در ادامه مطلب می‌خواهیم به معرفی سوپر شامپو خودرو نانوسان همراه با مشخصات، مزایا و روش استفاده و.. بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

قیمت و خرید سوپر شامپو نانوسان
سوپر شامپو خودرو

سوپر شامپو ترکیبی بسیارعالی و موثر برای از بین بردن انواع کثیفی ها و آلودگی ها از بدنه خودرو است ، PH  این محصول به اندازه ای است که به هیچ عنوان به رنگ خودرو آسیب نمی رساند . غلظت بالا ، تمیز کنندگی عالی ، مقرون به صرفه بودن این محصول و مزایای متعدد دیگر  این محصول را به انتخاب اول کسانی تبدیل کرده است که برای تمیزی و کیفیت رنگ خودرو اهمیت قایل هستند.
سوپر شامپو خودرو نانوسان

شستشوی اتومبیل، بسته به شرایط آب و هوایی هر شهر، از امور روتین روزانه، هفتگی و حتی ماهانه شهروندان نظیف و پاکیزه خواه است.

هر چند که این روزها بسیاری از افراد بخاطر مشغله و مشکلات شخصی یا شغلی، ترجیح می دهند شستشوی اتومبیل خود را به کارواش بسپارند
اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و به شستشوی ماشین مانند یک تفریح و نه جبری عذاب آور بنگرید، مطمئن باشید برایتان به کاری لذت بخش تبدیل می شود.
نحوه استفاده :
محصول را با ۴۰ تا ۶۰ لیتر آب مخلوط نموده و خودرو را با آن شستشو دهید ، سپس خودرو را با فشار آب بشویید .

شرایط نگهداری:
دمای نگهداری: بین ۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد
دور از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی نگهداری گردد.

هشدار :
دور از دسترس کودکان قرار گیرد .
از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها خودداری نمایید .

وزن محصول با بسته بندی ۵۷۰ گرم
حجم محصول ۵۰۰ میلی لیتر
PH 7
رنگ محصول سبز فسفری
حالت فیزیکی مایع غلیظ
حساسیت زایی برای پوست ندارد
نوع ظرف محصول پلی اتیلن ترفتالات
اندازه دهانه درب بطری ۲۸ میلی متر
استنشاق غیر قابل استنشاق
بو لیمو
آتش گیری ندارد
خوداشتعالی ندارد
خواص اکسیدکنندگی ندارد
مسمویت آب ها ندارد
احتیاط در انبارداری در محل خنک و با درب بسته نگهداری شود .
محلول حلالیت در آب


قیمت سوپر شامپو خودرو نانوسان در فروشگاه آقای بیز
حجم سفارشات شما و همچنین نوع و مدل محصولی که انتخاب می­کنید از عواملی هستند که می­توانند بر قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشند.

اغلب سوالی که پرسیده می­شود این است که چرا قیمت­ها در سایت­ها و فروشگاه­های مختلف متفاوت است؟

متأسفانه بعضی از افراد سودجو نمونه­های غیراصلی و تقلبی را با قیمت­های متفاوت و گران‌تر به فروش می­رسانند که باعث سلب اعتماد مردم می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز سوپر شامپو خودرو نانوسان را با بالاترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می­کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
بوگیر کفش داروخانه

پا به عنوان قلب دوم شناخته شده است که حفظ و سلامت آن برای ما امری اجباری است. رشد باکتری‌ها در محیط مرطوب و تاریک باعث ایجاد بوی بد در کفش‌ها و پاها می‌شود.

بوی بد پا همانند دیگر بوهای ناخوشایند بدن یکی از مشکلات و دغدغه های رایج در بین مردم است که موجب خجالت زدگی فرد و کاهش اعتماد به نفس در جمع می‌شود. اما نگران نباشید هیچ چیز غیر ممکن نیست و شما می‌توانید با انتخاب یک خوشبو کننده و ضد عفونی کننده مناسب این مشکل را برطرف کنید.


اسپری ضدعفونی‌کننده و بوگیر کفش نانوسان
خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که خوشبو کننده و ضد عفونی کننده کفش نانوسان در پنج رایحه(کالوین کلین، کوکوشنل، سیلورسنت بوگارت، هوگوباس، لئوپارکنزو) در بازار عرضه می‌شوند که این مشکل را به راحتی و بدون ایجاد هیچ گونه حساسیتی برای ما برطرف می‌کنند. ما در اینجا به معرفی و بررسی تخصصی بوگیر کفش نانوسان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
خوشبوکننده و ضدعفونی کننده کفش نانوسان (در پنج رایحه: کالوین کلین، کوکوشنل، سیلورسنت بوگارت، هوگوباس، لئوپار کنزو)

امروزه سلامت و نظافت پا به عنوان قلب دوم از اهميت خاصی برخوردار است . رشد باكتری ها در محیط مرطوب و تاريك باعث ايجاد بوی بد در کفشها و پاها می شود . لذا براي جلوگيری و از بين بردن بوی بد آن ها بايد مانع رشد و تكثير اين باكتری ها شد. از این رو اسپری ضد عفونی کننده و خوشبو کننده کفش نانوسان این مسئله را بدون بروز هيچ عارضه جانبی بطور كامل حل نموده و علاوه بر اين رايحه بسیار مطلوب آن در کفش جايگزين شده و قسمتهای داخلی كفش را نیز ضد عفونی می نماید . همچنین خاصیت نرم کنندگی پوست این محصول نیز در جهت حفظ سلامت پا بسیار موثر است.


مزایای استفاده از اسپری خوشبوکننده و ضد عفونی کننده کفش نانوسان :

    از بین بردن کامل بوی نامطبوع کفش
    ایجاد رایحه بسیار مطبوع
    دارای خاصیت نرم کنندگی پوست برای حفظ سلامت پا
    دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضدعفونی کنندگی



روش مصرف :

ابتدا قوطی را به خوبی تکان داده و سپس داخل کفش اسپری نمایید.
شرایط نگهداری :

در دمای ۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری و از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی دور نگه داشته شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
بهترین جرم گیر شیرآلات

اینکه شیرآلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی که در منزل و محل کار بیشترین تماس را با آب دارند، طی مدت کوتاهی دچار رسوب و لک شوند، امری اجتناب ناپذیر است.

اگر شیرآلات جرم گرفته و کثیف باشند علاوه بر تاثیر ظاهری ناخوشایندی که بر جا می‌گذارند، در دراز مدت باعث مشکلاتی در عملکرد آن نیز می‌شوند. اما استفاده از مواد شیمیایی مضر که هم برای سلامتی و هم برای سطوح آسیب‌زا هستند، راه حل درستی به نظر نمی‌رسد.

برای از بین بردن جرم شیرآلات، پیشنهاد ما جرم‌گیر شیرآلات نانوسان است که محصولی قوی جهت از بین بردن رسوب شیرآلات است. این جرم‌گیر سریع و بدون آسیب به سطح، آن را از هرگونه رسوب و پسماند پاک می‌کند.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

قیمت و خرید جرم گیر شیرآلات نانوسان بیز

در ادامه به بررسی مشخصات، مزایا، کاربردها، روش استفاده درست و قیمت این محصول فوق‌العاده از محصولات نانوسان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
جرم گیر شیرآلات نانوسان

شیر آلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه، بیشترین تماس را با آب دارند و از این رو، به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می شوند و سطح و کناره های آن ها با رسوب های سفید رنگ آب پوشانده می شود. این رسوب ها در درازمدت تثبیت می شوند و جدا سازی و پاک سازی آن ها روز به روز دشوار تر می شود. از آنجایی که شیر آلات جزو اِلِمان های پرکاربرد و پرجلوه در منزل به شمار می آیند تمیزی و براق بودن آن ها اهمیت زیادی دارد و اگر رسوب داشته باشند، جلوه خود را از دست می دهند. جرم بر نانوسان محصولی فوق العاده برای از بین بردن رسوب های ایجاد شده از تماس سطح با آب می باشد  و با سرعت بسیار بالا ، به آسانی و بدون آسیب به سطح جرم را از روی سطح پاک می نماید .
این محصول فوق العاده غلیظ بوده و استفاده ی اسانی هم دارد .✓ روش استفاده ی جرم گیر و رسوب بر شیرالات :محصول را با

استفاده از یک مسواک یا برس به سطح مورد نظر اغشته کنید و به اصطلاح هم بزنید تا محلول با سطح کاملا اغشته شود

سپس کمی زمان دهید و در نهایت با اب بشویید .نتیجه ای که بدست می اید چشم گیر است .این محصول تحت لیسانس

المان است .


مصارف جرم گیر شیرآلات نانوسان

شیرهای حمام و آشپزخانه بیشترین تماس را با آب دارند به همین دلیل به مرور زمان مسدود می شوند و سطح و کناره های آنها با رسوبات آب سفید پوشیده می شود.

این رسوبات در دراز مدت ته نشین می شوند و جداسازی و پاکسازی آنها دشوارتر می شود. از آنجایی که شیرآلات یکی از پرکاربردترین و برجسته ترین وسایل خانه هستند، تمیزی و درخشندگی آنها بسیار مهم است و در صورت داشتن رسوب ظاهر خود را از دست می دهند.

خوشه روی نانوسیم محصولی عالی برای از بین بردن رسوبات از تماس سطحی با آب است و با سرعت بسیار بالا به راحتی و بدون آسیب سطح خوشه از سطح جدا می شود.

محصول جرم گیر شیرآلات نانوسان بیز را می توان در موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

    انواع ظروف استیل
    انواع شیرآلات، شلنگ های فلزی و فنری دوش حمام
    کاشی و سرامیک
    ظروف کریستال
    ظروف چینی و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد.

ویژگی های اسپری جرم گیر شیرآلات نانوسان

محصول جرم گیر شیرآلات نانوسان دارای ویژگی های متعددی است از جمله :

    برطرف کننده جرم آب
    کاربری آسان
    پاک کنندگی عالی
    بدون نیاز به مصرف چند باره

قیمت جرم‌گیر شیرآلات نانوسان در فروشگاه آقای بیز
معمولا حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما، تاثیری مستقیم بر قیمت نهایی این محصول دارد. برای سفارشات در حجم بالا در این فروشگاه، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود.

بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، حتما از نماینده‌های معتبر شرکت بیز خرید کنید و از اعتماد به اشخاص ناشناس و سودجو خودداری فرمایید.

جرم‌گیر شیرآلات نانوسان با فرمول ساخت مخصوص کمپانی گلوبال پریفر توسط شرکت بیز در ایران تولید می‌شود.



ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه‌ ‌خرید جرم‌گیر شیرآلات نانوسان، با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
سالید مجیک همه کاره

تمیزی و نظافت یکی از دغدغه­ های اصلی انسان‌ها در تمام دوران بوده است. سطوح همیشه در معرض آلودگی­ها و لکه­ قرار دارند و اکثر مواقع با یک شستشوی ساده نمی‌توان آلودگی یا لکه‌ها را از بین برد.

به همین دلیل شوینده­های مختلفی توسط متخصصین، طراحی و تولید شده‌اند که برای از بین بردن این آلودگی­ها به ما کمک می‌کنند.

تمیزکننده سطوح سالید مجیک نانوسان یکی از محصولاتی است که به تازگی عرضه شده است و ما در فروشگاه آقای بیز آن را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم.


قیمت و خرید پاک کننده چند منظوره سطوح سالید مجیک نانوسان
استفاده آسان و راحت و در عین حال قدرت تمیزکنندگی بالا موجب شده است این محصول گزینه‌ای عالی جهت لکه‌زدایی و پاک‌کردن سطوح باشد.

در ادامه مطلب میخواهیم مشخصات،مزایا، روش استفاده و… این محصول از محصولات نانوسان را به صورت تخصصی برای شما شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.
سالید مجیک تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد. این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.
مزایا و کاربرد

    چند منظوره
    استفاده آسان
    دوست‌دار محیط زیست
    عاری از هرگونه مواد مخرب و زیان‌آور شیمیایی
    قدرت پاک کنندگی بالا
    مقرون به صرفه
    پاک کننده قوی
    انواع سینک ظرفشویی
    روشویی، شیرآلات،استیل
    کروم، سطوح لعابی
    رفع آفتاب سوختگی بدنه خودرو

خرید چند منظوره سالید مجیک نانو

یکی از این پاک کننده ها که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مصرف کننده ها قرار گرفته، پاک کننده سالید مجیک است. سالید مجیک محصول شرکت نانوسان است که با ترکیبات فوق العاده ی خود باعث ایجاد قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی بر روی سطوح مختلف از جمله کاشی، سرامیک، سینک ظرفشویی، وان حمام، اجاق گاز، سطوح لعابی، ظورف فلزی، آینه ها، دستگیره ها، قرنیزها و … می شود. همچنین می توان برای پاک کردن شیرآلات از براق کننده ی شیرآلات استفاده کرد. با این پاک کننده می توانید استفاده از سایر مواد تمیز کننده را کنار گذاشته و از تمیزی سطوح مختلف منزل و یا ماشین خود لذت ببرید. یکی از دلایل محبوبیت پاک کننده ی چند منظوره ی سالید مجیک به صرفه بودن آن است، این محصول همچنین ساخت کشور خودمان است و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.
سالید مجیک از کجا بخریم؟

سالید مجیک نانوسان یا پاک کننده چندمنظوره سالید مجیک نانوسان از سری محصولات نانوسانی است که بسیار محبوب بوده و خیلی کارآمد است. این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر کالااکسیر با کمترین قیمت تهیه کنید. این پاک کننده چند منظوره دوست دار محیط زیست بوده و قدرت پاک کنندگی بالایی در انواع سطوح دارد. گفتنی است که در عین کیفیت بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی داشته و مقرون به صرفه است. همچنین سالید مجیک نانوسان عاری از مواد شیمیایی بوده و جایگزین بسیار مناسبی به جای انواع پاک کننده های مضر و شیمیایی است. شما میتوانید از سالید مجیک نانوسان برای انواع سطوح مانند کاشی و سرامیک، چوب، پلاستیک، سطوح فلزی و اجاق گاز استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که سالید مجیک نانوسان مطابق تکنولوژی نانو تولید شده، بنابراین یک لایه محافظتی بر روی اجسام ایجاد کرده و مدت زمان تمیز ماندن آن ها را طولانی تر میکند. سالید مجیک نانوسان کار یک یک لکه بر قوی، براق کننده، سفید کننده و تمیز کننده فوق العاده را به طور همزمان برای شما انجام میدهد.


نحوه استفاده :
پد داخل بسته را با کمی آب مرطوب کنید، آن را روی ماده سفید رنگ داخل قوطی بکشید. سپس با فشار دست آن را بر روی سطح بکشید و سطح را تمیز نمایید. پسماند حاصل از تمیزکاری را با آب زیاد شستشو دهید. درصورتی که میزان کثیفی زیاد است، این فرآیند را تا تمیزی کامل سطح ادامه دهید .

شرایط استفاده و نگهداری :
بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
بصورت کاملا دربسته نگهداری شود.
از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید.

هشدار :
دور از دسترس کودکان قرار گیرد .
برای سطوح نرم، رنگ شده یا حساس مناسب نمی باشد. ممکن است باعث ایجاد خش گردد.
قیمت سالید مجیک نانوسان در وبسایت آقای بیز
حجم سفارشات تاثیری مستقیم بر روی قیمت سالید مجیک نانوسان دارد. فروشگاه ما برای سفارشات در حجم بالا، تخفیفات ویژه قرار داده است که می‌توانید از آن بهره ببرید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های نامتعارف عرضه می‌کنند که به دلیل کیفیت بسیار پایینی که دارند، موجب آسیب دیدن سطوح نیز می‌شوند.

ما در فروشگاه آقای بیز، تمیزکننده سطوح سالید مجیک نانوسان اصل را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
بوگیر سطل زباله بیز

تمیزی و نظافت در تمام دوره­ها دغدغه­ انسان‌ بوده و همواره برای آن تلاش فراوان کرده است. سطل زباله یکی از وسایلی است که همیشه در معرض میکروب­ها و زباله­ها قرار دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با گذشت زمان سطل زباله خانه بوی نامطلوبی گرفته باشد و باعث ناراحتی شما شود.

بوگیر سطل زباله بیز نانوسان یکی از محصولاتی می‌باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است و این مشکل را به راحتی می­تواند حل کند. با استفاده از این بوگیر، به راحتی از رشد باکتری، قارچ و میکروب جلوگیری می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم.

در ادامه مطلب به بررسی مشخصات بوگیر سطل زبالهاز محصولات نانوسان،مزایا، روش استفاده و … آن می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

قیمت و خرید بوگیر سطل زباله نانوسان
گندزدا و بوگیر سطل زباله فیتوسان Clean bin

نحوه مصرف

مقداری از محصول را داخل سطل زباله اسپری نمایید (مقدار محصول به حجم سطل زباله بستگی دارد) سپس درب سطل را بسته تا فرایند ضد عفونی انجام شود ، پس از چند دقیقه سطل زباله کاملا ضد عفونی و عاری از بوی نا مطبوع حاصل از مواد غذایی مانده در سطل زباله می‌گردد و از به وجود آمدن هر گونه کرم و حشره در سطل زباله جلوگیری خواهد کرد.

بوگیر سطل زباله نانوسان بیز ( PHYTO SUN ) چیست؟

بوگیر سلط زباله یه محصول چند کاره می باشد که علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع سطل زباله، آن را کاملا آنتی باکتریال و ضد عفونی می کند. این محصول بسیار با کیفیت می باشد و در ساخت آن از تکنولوژی نانو نیز استفاده شده است. تمامی مجوز ها و گواهی نامه های اروپایی را دارد و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.
بوگیر سطل زباله نانوسان



مزایای بوگیر سطل زباله نانوسان :

    گند زدایی و ضد عفونی کنندگی سطل زباله
    از بین بردن کامل ، قارچها ، باکتریها ، ویروس و انواع میکروب ها
    از بین بردن بوی بد سطل زباله

قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان در فروشگاه آقای بیز
از جمله عوامل موثر بر قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان، می‌توان به حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما اشاره کرد. به این منظور هرچقدر حجم سفارشات بیشتر باشد، تخفیفات ویژه لحاظ می‌شود.

اغلب سوالی که پرسیده می‌شود این است که چرا قیمت­ها در سایت­ها و فروشگاه­های مختلف متفاوت است؟

متاسفانه بعضی از افراد سودجو نمونه­های تقلبی و غیر اصلی را با قیمت­های متفاوت و بسیار گران‌تر به فروش می‌رسانند که باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده‌اند.

ما در فروشگاه آقای بیز بوگیر سطل زباله نانوسان را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس مشتریان عزیز عرضه قرار داده‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402