تور بدروم و آثار دیدنی آن

تور بدروم و آثار دیدنی آن

تور بدروم

و آثار دیدنی آن

ترکیه همیشه یکی از مهمترین مراکز تجمع توریست ها از سراسر جهان بوده است و دارای شهر های توریستی و زیبا به همراه ده ها جاذبه مختلف گردشگری است. یکی زا شهر هایی که امروز می خواهیم راجع به آن بیشتر برایتان صحبت کنیم بدروم می باشد. شهری که در استان موغله  و در جنوب غربی ترکیه واقع شده است.این شهر بندری در سواحل زیبای دریای اژه می باشد و دارای کراکز توریستی زیادی برای گردشگران و بازدید کنندگاان است.معماری غالبی که در این شهر به چشم می خورد از نوع مصری است و دارای زیبایی های منحصر به فرد خود می باشد.

این شهر یکی از قدیمی ترین شهر های جهان نیز می باشد و دارای تاریخی ۵۰۰۰ ساله است.در این شهر از چند تمدن مختلف نشانه های مختلفی به دست آمده است.قطعا تور بدروم شما می تواند با توجه به جاذبه های فوق العاده زیبایی که این شهر دارد توری به یاد ماندنی و مفرح باشد. شما می توانید در کوچه های قدیمی و تنگ شهر که در ان خانه های سفید رنگی قرار گرفته است به قدم زدن مشغول شوید و یا به ساحل رفته و در آب فوق العاده شفافد و تمیز دریای آن به شنا بپردازید.

تور بدروم

از نظر آب و هوایی بدروم را می توان اینگونه توصیف کرد که : دارای تابستان های گرم و نسبتا خشکی است و در عوض در زمستان ها هوایی متعدل و بارانی را می توان انتظار داشت.با هم به معرفی چند مورد از آثار باستانی و دیدنی بدروم می پردازیم :

اولین مکان موزه رو باز است که در ان آرامگاه یکی از پادشاهان کاریا در آن قرار گرفته است. سال های قبل و بر اثر زلزله اناطولی کلا این بنا ویران شد و تنها آثاری مخروبه از ان بر جای مانده است. تا قبل از تخریب بنا به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز معرفی شده بود.اما امروزه از این مکان به عنوان یک موزه کوچک استفاده میشود.در حفاری هایی که در قرن ۱۹ در این منطقه صورت گرفت بسیاری از آثار تاریخی ان توسط انگلیسی ها به موزه بریتانیا منتقل شد.

تور بدروم

یکی دیگر از مکان هایی که می تواند به تور بدروم شما رنگ و بوی خاصی بخشد تئاتر باستانی شهر است.موقعیت جغرافیایی این مکان مابین بدروم و تورگت بوده و این اواخر در حفاری هایی که انجام گرفت توانستند سن تئاتر را بیرون آورند و تا حدودی آنرا بازسازی نمودند . میزان ظرفیت این تئاتر  ۱۳۰۰۰ نفر بوده است.

بدروم شهری است که دارای یکی موزه زیر زمینی بسیار معروف می باشد. این موزه در نوع خود یکی از مهمترین موزه هیا جهان به شمار می آید. در سال های دور حدود ۱۹۶۰ در این بخش حفاری های انجام شده و همچنان این حفاری ها ادامه دارد.دیدن این موزه خالی از لطف نخواهد بود و برای شما آثاری دیدنی و قدیمی در ان قرار داده شده است.

یکی دیگر از مکان های دینی بدورم قلعه چیفیت است که در بخش جنوب غربی بدروم واقع شده و در ان آثار تمدن های مختلف را می توان یافت.

تور بدروم

 

اگر در شهر قدم بزینید  بسیاری از خانه های ان را مشاهده می کنید که هنوز در حالت سنتی و قدیمی می باشند و واقعا تماشایی هستند.. ما به وضوح معماری سنتی و قدیمی این شهر را می توانید از نزدیک ببینید.البته امروزه تمامی این خانه بر اسسا قانون تحت محافظت دولت هستند و به عنوان آثار ملی محسوب می شوند.تا انجا که توانسته اند سعی بر بازسازی خانه های فوق نیز نموده اند.

منطقه ای دیگر که به عنوان اثری تاریخی برای توریست ها و گردشگران جذاب است لاگینا نام دارد.این مکان از توابع یاتاغان بوده و با توجه به آثار کشف شده و حفاری هایی که در این بخش صورت گرفته مشخص شده است که روزی این مکان یکی از مهمترین مراکز کاریا بوده است.از این آثار در بدروم زیاد می توانید یافت کنید. مطمئن باشید که تور بدروم شما توری سراسر از هیجان و زیبایی و دیدن صحنه های ناب و تاریخی است.همین الان از این بخش نیز می توانید در مورد آژانس های مسافرتی که به ارائه خدمات گردشگری در مورد بدروم و ترکیه مشغول هستند  اطلاعات جامع و املی را به دست آورید.

تور بدروم

 

 

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: