تور تایلند و مکان های دیدنی آن

تور تایلند و مکان های دیدنی آن

تور تایلند

و مکان های دیدنی آن

تایلند بناهای تاریخی و جاذبه های توریستی:
پایتخت کشور تایلند بانکوک و اما یکی از شهرهای زیبای تایلند ،که یکی از زیبا ترین شهرهای این کشور است.تور تایلند در آسیا ی شرقی می باشد و یکی از کشورهای شرقی محسوب می شود که دارای جاذبه ی گردشگری فراوانی می باشد . کشور تایلند خیلی از آداب و رسوم و فرهنگش مانند کشورهای شرقی و این کشور به کشور و سرزمین لبخندها معروف است که گردشگران زیادی برای تفریح و شادی به این کشور سفر می کند.از تفریحات پاتایا می توان به ؛موج سواری – قایق سواری-غواصی –موج سواری-جت اسکی-اسکی روی آب اشاره کرد که به دلیل ساحل زیبای پاتایا می باشد.
پاتایا(pattaya) یکی از شهرهای ساحلی شرقی خلیج تایلند می باشد .این شهر در ۱۶۵کیلومتری شهر بانکوک است که با برای رفتن به آنجا با وسیله ی نقلیه ی اتوبوس حدود دو ساعت و نیم می باشد.این شهر دارای سه فصل و آب و هوای گرم و خشک که از نوامبر تا فوریه دارای ۵۰ درصد رطوبت و دمای ۲۰تا۳۰ درجه و رگبارهای شدی اما کوتاه مدت می باشد. و اما بهترین آب و هوا مربوط به فصول گرم و مرطوب می باشد که برای سفر به این کشور بهترین فصل است که دارای ۷۵ درصد رطوبت هوا و دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و بارش باران به طور شدید و طولانی می باشد که هوای مطبوع و خوبی را ایجاد می کند.پاتایا هر سال بالای ۵ میلیون توریست و گردشگر جذب می کند که در زیر به طور مختصر به این جاذبه های توریستی می پردازیم:
یکی از جاهای دیدنی” آلکازار شو “می باشد که دارای جاذبه های زیبایی است. شما می توانید شو های زیبا و نمایش ها و رقص های زیبا ی این کشور و ملیت های مختلف را مشاهده کنید که بدون دیدن این شو ها و نمایش ها شما گردشگریتان را نا تمام گذاشته اید و بی بهره می مانید.شما می توانید از رقص های جذاب این نمایش ها لذت ببرید و چنان مات و خیره ی آن می شوید و به وجه می آید ،که لحظات خوبی از این تور تایلند برایتان به یادگار می ماند.


مینی سیام:
Mini siam))یکی از نزدیک ترین محل ها به مرکز پاتایا و دارای ماکت های زیبا و کامل از تمام آثار باستانی و جاذبه های گردشگری مشهور و معرف کل جهان می باشد.
که مشابه ی آنها را به صورت مینیاتوری در هلند و تایوان می توان مشاهده کرد که بیش از ۱۰۰ماکت است،از آثار زیبا و معروف کشور ما ماکتهای ؛برج آزادی-تخت جمشید-برج میلاد و جاهای شناخته شده ی دیگر که محبوبیت زیادی دارد ،برج کج پیزا و عبادت گاه زمردین بودا ازین دسته ماکتها می باشد.
همه ی این ماکتها که دنیا را نشان می دهد در یک پارک شکیل و زیبا قرار دارد.سیام در قدیم همان کشور هزار بود.
باغ استوایی نانگ نوچ:
در جنوب ۱۸ کیلومتری شهر زیبای پاتایا ،باغ زیبایی قرار دارد ،در این باغ طبیعت زیبا و گیاهان و گل ها و درختان سرسبز و جالبی دیده می شود که از گل های تمام منطقه های جهان در این پارک وجود دارد از گلهای آن ؛گلهای اطلسی و ارکیده و نخل های زیبا و ….. را می توان نام برد که شرایط نگه داری را برای آن ها فراهم ساخته اند.
دنیا ی متفاوت زیر آب:
در جنوب پاتایا آکواریومی به شکل تونل استوانه ای قرار دارد که ۱۰۰متر طول دارد که در آن ۲۰۰ گونه آبزی به تعداد ۴۰۰۰ موجود آبزی در آن موجود است.
معبد مدرن و جدید وانسون وارارام:
این معبد یکی از مهم ترین عبادت گاه های پاتایای تایلند، معبد وانسون وارارام می باشد.این ساختمان زیبا و نو بر گرفته از ساختمان های شیک و زیبای چین ،هند ،سوییس،ژاپن و دیگر کشور ها و تلفیقی از ساختمان ها و معماری های زیبای کشور های مختلف می باشد.در این معبد مدیتیشن هایی انجام می شود که برای تایلندی ها خیلی مقدس و محترم می باشد.به کسانی که به این معبد در تور تایلند سر می زنند توصیه می شود از لباس های پوشیده که شانه ها و پاهایشان به طور کامل پوشیده شده است (چه دامن بپوشند و چه شلوار)استفاده کنند.
جزیره ی مرجان پاتایا:
این جزیره دارای سواحلی با شن های سفید و زیبایی های منحصر به فرد است که هر روز صب از ساحل پاتایا می برد تا لب ساحل جزیره و بعد ازظهر گردشگران و مسافران را برمیگرداند.این جزیره دارای طبیعت بکری می باشد که در سواحل آن قایق هایی با کف شیشه ای موجود است تا گردشگران مرجان ها و جاذبه های دریایی را مشاهده کنند.در این جزیره و ساحل و در دریای زیبای تتایلند امکان همه ی تفریحات دریای و ساحلی موجود است.
ساختمان مقدس حقیقت و پارک پاتایا و پارک آبی و چیانگ مای و معبدهایش و دیگر جاذبه های دیگر……از جاهای دیدنی کشور تایلند برای گردشگران می باشد.

هتل های تور تایلند:
تایلند یکی از جذاب ترین کشور های دنیا به حساب می آید که در جنوب شرق آسیا واقع شده است این کشور با جاذبه های گردشگری زیبا و جذابی که دارد هر ساله توانسته گردشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند و همین عامل سبب شده تا اولین صنعت اقتصادی در این کشور گردشگری محسوب شود.تایلند به دلیل داشتن مردمی بسیار مهمان نواز وخون گرم و با اخلاق به سرزمین لبخند شهرت یافته است.شهر های تایلند هر کدام به صورت جداگانه دارای جاذبه های گردشگری جذابی است که از جمله مهمترین شهر های آن کرابی ، پاتایا، بانکوک ، پوکت به حساب می آید که در هر یک از این شهر ها هتل های مختلفی با امکانات و تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات به گردشگران با قیمت های بسیار مناسب محیا می باشد.برخی از این هتل ها نزدیک به سواحل جزایر تایلند هستند و دسترسی به آنها بسیارآسان می باشد.شما در این کشور از بین هتل های مختلف با خدمات عالی می توانید طبق سلیقه و نیازتان هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.که در این مطلب شما را با برخی از این هتل ها جهت انتخابی راحتر آشنا می سازیم تا از امکانات موجود در این هتل ها از آگاهی بالایی برخوردار شوید و با انتخابی درست سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید.
هتل رویال کروان پوکت(Royal crown Hotel & Palm Spa Resort):
هتل رویال کروان که هتلی است ۳ ستاره یکی از هتل های پوکت به حساب می آید.ظاهر این هتل به شکل ویلایی می باشد که از معماری خاص و زیبایی برمند است.این هتل به اندازه یک کیلو متر از ساحل زیبای پاتونگ فاصله دارد.همچنین به اندازه چند دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید جانگ سیلون فاصله دارد.مکان این هتل در تپه ی پاتونگ که تپه ی زیبای است و بین درختان گرمسیری واقع شده است.که از بالکن های این هتل می توانید از مناظر زیبای بهرمند شوید همچنین دریای آندامان نیز از بالکن های هتل صحنه ی زیبایی را در بر دارد.
این هتل دارای امکاناتی نظیر استخری روباز به همراه سونا و جکوزی می باشد که خدمات ماساژ را نیز شامل می شود.برای میهمانان در این هتل میز بیلیارد فراهم شده و دارای رستورانی است که در این رستوران ارائه خدمات با انواع غذاهای تایلندی و بین المللی صورت می گیرد و کارکنان در این هتل به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند.در این هتل اتاق ها شامل تهویه هوا می باشند. این هتل خشک شویی ، گاو صندوق ، و دارای آسانسور نیز می باشد. ولی فاقد اینترنت می باشد. شما می توانید از هتل در مواقع نیاز ماشینی کرایه کنید.


هتل پول من جی پاتایا (Pullman pattaya Hotel G):
هتل ۵ ستاره پول من پاتایا هتلی است ساحلی که برای علاقمندان به هتل ساحلی بسیار مناسب است.این هتل امکانات کاملی را شامل می شود. و معماری آن به شکل تایلندی بوده و دکوراسیون داخلی این مجموعه به صورت امروزی و بسیار شیک می باشد همچنین پنجره های بزرگی با نور کافی به همراه تلوزیون های بزرگ و حمام شامل وان را دارا می باشد. یک کیلو متری این هتل معبد مقدس حقیقت پاتایا می باشد که به راحتی می توانید به این مکان دسترسی داشته باشید.شما با اقامت در این هتل می توانید برای خود و همراهانتان تعطیلات منحصر به فردی را پیش رو داشته باشید.
در این هتل امکانات زیادی برای گردشگران فراهم شده از جمله ۲ استخر روباز به همراه خدمات ماساژ،باشگاه بدنسازی ،اتاقی برای بازی های کودکان ،اینترنت رایگان ،پارکینگ و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی می باشد.
در هتل پول من جی پاتایا امکانات ویژه و منحصر به فرد دیگری که وجود دارد شرکت در کلاس های یوگا ،نقاشی سنتی همچنین طراحی روی پارچه می باشد.فاصله این هتل به پایتخت تور تایلند یعنی بانکوک به اندازه ۳۰ دقیقه می باشد.

هتل های ۵ ستاره بانکوک معمولا به مراکز خرید بانکوک واقع شده در خیابان سوخومیت قرار دارند.اگر در نزدیکی فرا رسیدن کریسمس به این مکان سفر می کنید اتاق خود را از قبل رزرو کنید زیرا در این زمان هتل های پوکت بسیار شلوغ می شوند.و تهیه اتاق را برای شما سخت می کند.امکانات هتل های پاتایا بسیار خوب می باشد وهمچنین هتلی زیبا می باشد.بین جزایر و سواحل بسیار زیبا هتل های سامویی قرار دارند.

رستوران های تایلند :
در این متن هدف آشنا سازی شما با برخی از رستوران های معروف در تایلند می باشد.غذاهای موجود در این کشور طرفداران زیاد دارد و این کشور به دلیل قرار گرفتن بین چین و هند غذاهایی با ترکیب این دو کشور را دارا می باشد.و در تایلند بر حسب ضرب المثل بیان شده در این زمینه که می گویید در هیچ کس گرسنه نمی ماند.وآشپزی در تایلند یکی از پر طرفدارترین سبک های آشپزی به حساب می آید.
در تایلند وعده های مشخصی از پیش تعیین نشده و در هر لحضه می توان اراده کرد به تهیه غذا در تایلند که این غذاها بخار پز شده و یا اینکه آنها راتفت می دهند.در آشپزی تایلندی موادی هستند که تعیین کننده طعم آشپزی در این منطقه می شود که به معرفی این مواد در این مطلب می پردازیم از جمله:
آب لیمو،سس ماهی،زدرچوبه،زیره سبز،ریحان،فلفل سیاه،تمر هندی،زنجبیل،نارگیل،فلفل قرمز،برگ لیمو،سیر که این مواد در این منطقه مرسوم می باشند.که شما می توانید برای تست این غذاها به رستوران های موجود در تایلند مراجع کنید.که در اینجا به معرفی چند رستوران در تور تایلند می پردازیم:
رستوران بان خانیتا بانکوک:
رستوران Baan Khanitha restaurant 4 شعبه را شامل می شود که sukhumvit 23که رستوران اصلی می باشد فضای گرم و دنجی را برای ارائه خدمات محیا ساخته است. این رستورا که در باغی می باشد دارای دکور های زیبا و عتیقه می باشد.


رستوران بعدی که sathorn نام دارد در جاده ساتورن قرار دارد .که گالری خانیتا در این رستوران موجود می باشد که این گالری هنرمندان محلی و بین المللی را به صورت نمایشگاهی برای بازدید کنندگان قرار می دهد.این رستوران علاوه بر دارا بودن پارکینگی با ظرفیت بالا می توانید در آن لذت طعم قهوه تایلندی را که در این منطقه نوشیدنی گیاهی محسوب می شود را بچشید.که کیک خانگی و میوه نیز به همراه آنها می توان سرو کرد.
Sukhumvit 53:که دارای سالن های غذا خوردی به صورت طبقاتی و مدرن می باشد.شما در این رستوران می توانید غذاهای را سرو کنید.مو از خدمات خوب این رستوران بهرمند شوید.این رستوران نیز دارای سر آشپزی می باشد که به غذاهای بین المللی مسلط است.
Asiatique: این رستوران نیز یک شعبه دیگر به حساب می آید که خدماتی عالی را برای مراجعه کنندگان به همراه دارد و نیز دارای غذاهای تایلندی دلپذیر می باشد.که بین شعبه های گفته شده جدید ترین شعبه به حساب می آید.
این رستورا واقع شده در اسکله رودخانه می باشد که برای رفتن به این رستوران از قایق می توان استفاده نمود.و می توان گفت این رستوران در مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانک بانکوک می باشد.
رستوران گلس هاوس پاتایا(the glass house):
این رستوران با فضایی منحصر به فرد و زیبا که جزء رستوران های زیبا و معروف پاتایا به شمار می رود.طراحی رستوران گلس هاوس پاتایا به شکل خانه ای شیشه ای است که این خانه روبه روی دریاست همراه با نسیمی خنک با وجود درختان کاج و محوطه ای آرام و عاشقانه ای را ساخته است. و مکان آن در خارج از شهر می باشد.در تعطیلات تابستان این رستوران برای غذا خوردن مکان مناسبی است.و شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای دریایی و تایلندی برای سرو کردن محیا است.روی دیوار ها و درهای این رستوران نقاشی های آبرنگی کشیده شده همچنین با خاص بودن سبک صندلی ها در این رستوران محوطه رستوران را به سبک اروپایی تبدیل کرده است.این رستوران با تعداد ۲۰۰ صندلی از سبک آشپزی تور تایلند و غربی منوی گسترده ای را دارا می باشد.ارائه خدمات و غذا در این رستوران با قیمت های مناسب در اختیار مهمانان قرار می گیرد.و این نکته را در نظر داشته باشید که این رستوران در روز های بارانی تعطیل می باشد.


رستوران رویال کریف روم پاتایا (ROYAL GRILL ROOM & WINE CHLLAR):
این رستوران که در هتل رویال کلیف واقع شده است، رستورانی معروف و منحصر به فرد به حساب می آید.شما در این رستوران می توانید غذاهای دریایی با کیفیت عالی و همچنین غذاهایی شامل گوشت های با کیفیت وارداتی را سرو کنید.رستوران رویال کلیف پاتایا شامل انبار نوشیدنی می باشد که ۱۰۰۰ نوع نوشیدنی متفاوت را می توان در این انبار نوشیدنی یافت.این رستوران دارای دکوری چوبی است و صندلی هایی از جنس چرم و دارای نوری ملایم می باشد و شما می توانید در این رستوران از دیدن منظرهای زیبایی رو به دریا و کوهستان آن لذت ببرید.ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان در این رستوران با قیمت هایی مناسب صورت می گیرد.

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

تور ایتالیا – تور فرانسه – تور اسپانیا – تور تایلند – تور پاتایا – تور آنتالیا – تور استانبول – تور بدروم – تور کوش آداسی – تور مالزی –تور قبرس – تور دبی – تور اروپا – تور گردشگری – تور کیش




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: