تور کوش آداسی را با ما تجربه کنید

تور کوش آداسی را با ما تجربه کنید

تور کوش آداسی

را با ما تجربه کنید

حتما تا به حال نام کوش آداسی به گوشتان خورده است.این مکان زیبا در کشور تریکه و در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است.جمعیت این شهر توریستی طبق آخرین سرشماری که انجام شده بود در حدود ۶۳ هزار نفر اعلام شد.با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان باعث گردیده تا در کانون مراکز مهم گردشگری واقع شود.این بند زیبا با توجه به نزدیک که با جزیره یونانی ساموس دارد باعث شده تا برای گردشگران و توریستان از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

این روزها شاهد هستیم تقریبا تمامی آژانس های مشافرتی در زمینه تور کوش آداسی به صورت جدی در حال فعالیت هستند و به جذب مشتری می پردازند. هر کدام از این تورهای گردشگری دارای قیمت های مختلف و امکانات متفاوتی هستند و معمولا مشتری در میان انبوه تبلیغاتی که در این زمینه صورت می پذیرد کمی گیج شدهو نمی داند که کدام تور را برای سفر به کوش آداسی برای خود برگزیند.ما به منظور رفاه حال شما علاقه مندان به این مکان دیدنی سعی کرده یام تا در این بخش اسامی معتبر ترین آژانس های گردشگری که در این زمینه در حال فعالیت هستند را برایتان قرار دهیم. شما می توانید با هر یک از این آژانس ها تماس گرفته و شرایط هر کدام را جویا شوید و در نهایت با توجه به میزان بودجه ای که برا این سفر در نظر گرفته اید بهترین گزینه را را انتخاب نمایید.

کوش آداسی

تاریخچه کوش آداسی

کوش آداسی در حدود ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و اولین بار در ان زمان ها توسط مردمانی که از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کرده بودند بنا نهاده شد.وجود آب و هوایی معتدل باعث شده بود تا انواع محصولات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا به راحتی در این منطقه کشت شود.محصولاتی همچون زیتون و انگور و انجیر.

کوش آداسی در سال ۵۴۶ قبل از میلاد مسیح به تصرف کشور ایران در آمد و این تصرف تا حدود ۳۰۰ سال بعد نیز به طول انجامید و بعد از ان لشکر روم این مکان را تصرف کرد.بعد ها با توجه به تغییراتی که در موقعیت جغرافیای این مناطق به خاطر وجود زلزله ایجاد شد باعث گردید تا اهمیت کوش آداسی بیش از قبل شود.در سال ۱۹۱۹ و دقیقا بعد از جنگ جهانی اول یونانیان به تاخت و تاز در این منطقه پرداختند و این امر تا سال ۱۹۲۲ به طول انجامید تا بالخره کوش آداسی به بخشی از خاک ترکیه تبدیل شد.

این روزها تور کوش آداسی معمولا یکی از مقصدهای گردشگرانی است که به کشور ترکیه سفر می کنند.شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید حتما سری به این بندر زیبا بزنید.

کوش آداسی

و اما اطلاعات بیشتری درباره این شهر زیبا و بندریبرایتان در زیر قرار داده ایم :

کوش آداسی شهری با تابستان های گرم و آفتابی و زمستان هایی ملایم و معتدل یکی از معروف ترین شهر های ترکیه است که همه ساله تعداد زیاید از توریستان و گردشگران از سراسر جهان به این مکان سفر می کنند. در ایران نیز تقریبا همه آژانس های مسافرتی در زمینه تور کوش آداسی فعال بوده و تقاضای زیادی برای رفتن به این شهر بندری و زیبا از سوی هموطنان ما در طی سال وجود دارد.سواحلی بسیاز زیبا و منحصر به فرد و آثار تاریخی و همچنین وجود جنگل های زیبای کاج باعث شده تا کوش اداسی پذیرای این همه گردشگر باشد.در میان تمام فصول بهار کوش آداسی چیز دیگری است . دریایی آرام و طبیعتی آراسته با انواع گل های رنگی و هوایی فوق العاده دل پذیر از خصوصیات بهار های این شهر بندری است.

شاید دلیل معروف بودن بیش از حد کوش اداسی به خاطر سواحل شنی و صخره ایش باشد که در نوع خود به جرات می توان گفت کم نظیر و یا بی نظیر هستند.برای رسیدن به این شهر نمی توانید به صورت مستقیم پرواز هوایی داشته باشید چرا که این شهر فرودگاه ندارد. شما از طریق راه هوایی می توانید ابتدا به شهر ازمیر بروید و از انجا به صورت زمین به کوش اداسی بیایید. ازمیر در فاصله ۸۰ کیلومتری این شهر بندری زیبا واقع شده است.همانطور که گفتیم شرایط آب و هوایی این منطقه به گونه ای است که شما حتی در فصول سرما هم می توانید به تور کوش آداسی فکر کنید و آنجا را برای یک سفر چند روز ه انتخاب نمایید.

کوش آداسی

اگر به کوش آداسی سفر گردید حتما به پاموک کاله نیز سری بزنید . این مکان که به قصر پنبه ای نیز معروف است دارای آب های گرم بوده و یکی از مراکز مهم جذب توریست به شمار می رود.این مکان در نزدیک کوش آداسی و در استان دنیزلی واقع شده است.

اگر هم در فصل کوچ پرندگان به کوش اداسی سفر کردید باید حتما از جزیره پرندگان دیدن نمایید.جایی که به عنوان نماد این شهر محسوب شده و شما در این فصل می توانید تصاویر بسیار زیبایی از کوچ پرندگان مشاهده نمایید.وجود ساحلی فوق العاده دنج و زیبا همه چیز را برای داشتن سفری رویای مهیا کرده است.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: